فرودگاه هیترو لندن ظرفیت پذیرش مسافر را پس از افزایش شیوع کرونا محدود کرد

CC BY-SA 3.0 / Chris j wood / Southend Airport terminal buildingفرودگاه هیترو لندن ظرفیت پذیرش مسافر را پس از افزایش شیوع کرونا محدود کرد
فرودگاه هیترو لندن ظرفیت پذیرش مسافر را پس از افزایش شیوع کرونا محدود کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
فرودگاه هیترو لندن اعلام کرد که در تابستان امسال تعداد مسافران خروجی را به ۱۰۰.۰۰۰ مسافر در روز محدود می کند تا صف ها، تأخیر بارها و کنسلی ها را محدود کند و از شرکت های هواپیمایی می خواهد که فروش بلیط برای پروازهایی را که ممکن است کاهش یابد، متوقف کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، شلوغترین فرودگاه بریتانیا، مانند سایر فرودگاه‌ها در سراسر اروپا، با افزایش تقاضا پس از همه‌ گیری در تلاش است تا با آن مقابله کند.
هیترو در ژوئیه و آگوست ۲۰۱۹ روزانه بین ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰۰ مسافر را راهی می کرد. خطوط هوایی هیترو قبلاً به درخواست دولت برای کاهش ظرفیت پاسخ داده بودند، اما فرودگاه اعلام کرد که به آنها نیاز دارد تا بیشتر از اینها پیش بروند.
جان هالند-کای مدیرعامل این شرکت در نامه‌ای سرگشاده روز سه‌شنبه گفت: برخی از خطوط هوایی اقدامات قابل توجهی انجام نداده‌اند، اما برخی دیگر انجام داده‌اند و ما بر این باوریم که در حال حاضر اقدامات بیشتری برای اطمینان از سفر ایمن و قابل اعتماد مسافران مورد نیاز است. بنابراین ما تصمیم دشواری برای معرفی سقف ظرفیت از ۱۲ ژوئیه تا ۱۱ سپتامبر گرفته ایم.
خلاصه شرکت ها فرودگاه می گوید که سقف، اختلال را برای مسافران محدود می کند روزانه تا ۱۲۵۰۰۰ مسافر در تابستان ۲۰۱۹ کاپ تا ۱۱ سپتامبر ادامه خواهد داشت لندن، ۱۲ ژوئیه هیترو لندن اعلام کرد که در تابستان امسال تعداد مسافران خروجی را به ۱۰۰۰۰۰ نفر در روز محدود می کند تا صف ها، تأخیر در چمدان ها و کنسلی ها را محدود کند و از شرکت های هواپیمایی خواسته است تا فروش بلیت پروازهایی را که ممکن است کاهش یابد، متوقف کنند.
کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
ایران درگیر موج جدید کرونا
شلوغترین فرودگاه بریتانیا، مانند سایر فرودگاه‌ها در سراسر اروپا، با افزایش تقاضا پس از همه‌گیری در تلاش است تا با آن مقابله کند.
هیترو در ژوئیه و آگوست ۲۰۱۹ روزانه بین ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰۰ مسافر را ترک می کرد.
خطوط هوایی هیترو قبلاً به درخواست دولت برای کاهش ظرفیت پاسخ داده بودند، اما فرودگاه اعلام کرد که به آنها نیاز دارد تا بیشتر از اینها پیش بروند.
جان هالند-کای مدیرعامل این شرکت در نامه‌ای سرگشاده روز سه‌ شنبه گفت: برخی از خطوط هوایی اقدامات قابل توجهی انجام نداده‌اند، اما برخی دیگر انجام نداده‌اند و ما بر این باوریم که در حال حاضر اقدامات بیشتری برای اطمینان از سفر ایمن و قابل اعتماد مسافران مورد نیاز است. بنابراین ما تصمیم دشواری برای معرفی سقف ظرفیت از ۱۲ ژوئیه تا ۱۱ سپتامبر گرفته ایم.
وی افزود: ما می دانیم که این بدان معناست که برخی از سفرهای تابستانی یا به روز دیگری یا فرودگاه دیگری منتقل می شوند یا لغو می شوند و از کسانی که برنامه سفر آنها تحت تأثیر قرار گرفته است عذرخواهی می کنیم.
مرکز لندن گفت این سقف مطابق با محدودیت های اعمال شده در رقبای خود است.
شیفول در هلند تعداد مسافران را حدود ۱۶ درصد کمتر از سطح سال ۲۰۱۹ محدود کرده است، در حالیکه فرانکفورت پروازها را در زمان اوج پرواز از ۱۰۴ در ساعت به ۹۴ کاهش داده است.
هیترو اعلام کرده که میانگین تعداد صندلی های خروجی که هنوز در برنامه های تابستانی باقی مانده است ۱۰۴,۰۰۰ در روز است که ۴,۰۰۰ بیشتر از سقف آن است. به طور متوسط ​​۱۵۰۰ صندلی از این ۴۰۰۰ صندلی به مسافران فروخته شده است.
مسئول هیترو گفت: ما از شرکای خطوط هوایی خود می خواهیم که فروش بلیط های تابستانی را متوقف کنند تا تأثیر آن بر مسافران محدود شود.
بریتیش ایرویز بزرگترین مشتری هیترو، در تابستان امسال هزاران پرواز را به دلیل کمبود کارکنان از برنامه خود حذف کرده است. هیترو روز دوشنبه به دلیل صف‌های طولانی و مشکلاتی که مشتریان در هفته‌های اخیر متحمل شده‌اند عذرخواهی کرد و کمبود کارکنان در کل بخش هوانوردی را مقصر دانست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала