حرکات رکورددار طولانی‌ترین تک چرخ زن ایران +ویدئو

© Sputnik / Mazyar Asadiمسابقات موتور کراس بانوان در تهران
مسابقات موتور کراس بانوان در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
ویدئوی تک چرخ زدن و مهارت موتورسوار ایرانی مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، حرکات نمایشی با موتور توسط موتورسواران حرفه‌ای جزو صحنه‌های جذاب برای بسیاری از علاقمندان است. اما باید به این نکته توجه کرد که انجام چنین حرکات نمایشی نسبتا دشوار و نیازمند تمرین بسیار زیاد و تسلط بالای موتورسوار است.
ویدئویی از هنرنمایی یک موتورسوار ایرانی در فضای مجازی میان کاربران منتشر شده است که مورد توجه آنان و نقد برخی از کاربران قرار گرفته است.
گفته می‌شود "ماسارو آبه"، موتور سوار ژاپنی، موفق به ثبت رکورد طولانی‌ترین تک چرخ دنیا شده است. او به مدت ۸ ساعت، مسافتی ۵۰۰ کیلومتری را تنها بر روی چرخ عقب موتور خود طی کرده تا نام خود را در کتاب رکوردهای گینس جاودانه کرده باشد.
برخی از کاربران معتقدند انتشار این ویدئوها در فضای مجازی سبب ترغیب نوجوانان می‌شود و اما اگر آنها تازه‌کار باشند و نخواهند این حرفه را اصولی بیاموزند بسیار خطرناک است. کاربرانی اما به با استعداد بودن جوانان ایرانی اشاره می‌کنند و بر این باورند که اگر هر یک از این استعدادها به طور ویژه و هدف‌دار تمرین داده شوند و روی آنها سرمایه‌گذاری کنند می‌توانند صاحب رکوردهای جهانی شوند و برای خود و کشور افتخار بیافرینند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала