جاسازی و قاچاق لاستیک +ویدئو

© Flickr / Oregon Department of Transportationلاستیک
لاستیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
نمونه‌‌ای از نحوه‌ قاچاق لاستیک در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر ویدئوی جاسازی و قاچاق لاستیک در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که سبب شگفتی کاربران و انتقاد آنان از این موضوع شده است. در این ویدئو نشان داده می‌شود که چگونه در یک لاستیک بیش از ۳ و ۴ عدد لاستیک سالم و نو جاسازی شده و چگونه کارگران با میله و نگه داشتن لاستیک جاساز، آنها را به بیرون می‌کشند.
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی معتقدند نباید این ویدئوها در فضای مجازی منتشر شود چراکه موجب بدبینی مردم به بسیاری از مسائل خواهد شد. کاربرانی هم بر این باورند با چنین شرایط اقتصادی جمعی از طریق قاچاق امرار معاش می‌کنند و انتشار این ویدئوها به ضرر آنها است.
گروهی از کاربران عنوان می‌کنند که موضوع قاچاق بسیار گسترده‌تر از این مواردی‌ست که برخی از کاربران به آن اشاره کردند و قاچاق کردن، ضایع کردن حق دیگران و بوجود آوردن مسائل زیادی برای جامعه می‌باشد که در این موارد بهترین برخوردها از طریق پلیس صورت می‌گیرد.
سرهنگ محمد توحیدی، فرمانده انتظامی مهاباد در خردادماه در رابطه با قاچاق لاستیک گفت: «ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی دارلک به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. ارزش محموله‌های کشف شده ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.»
وی همچنین عنوان کرد: «در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زدن به اقتصاد جامعه سلب شود.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала