گشایش کتاب تسلیت در رابطه با درگذشت آبه در سفارت ژاپن در مسکو

© Fotolia / Leonid Shtandelگرانترین هنرمند معاصر ایران در گذشت
گرانترین هنرمند معاصر ایران در گذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
شهروندان فدراسیون روسیه و سایر کشورها به سفارت ژاپن در مسکو می آیند تا در رابطه با مرگ شینزو آبه، نخست وزیر اسبق، ابراز همدردی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کتاب تسلیت در رابطه با درگذشت شینزو آبه، نخست وزیر اسبق ژاپن در سفارت ژاپن در مسکو گشایش یافت. شهروندان فدراسیون روسیه و سایر کشورها به سفارت ژاپن در مسکو می آیند تا در رابطه با مرگ شینزو آبه، نخست وزیر اسبق، ابراز همدردی کنند.
در ورودی سفارت میزی با گل های داوودی سفید که به طور سنتی برای مراسم عزاداری آورده می شود و پرتره سیاستمدار آبه قرار دارد. پرچم در سفارت به حالت نیمه افراشته در آمده است.
افشای جزئیات ترور شینزو آبه توسط رسانه های ژاپنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
افشای جزئیات ترور شینزو آبه توسط رسانه های ژاپنی
برای تسلیت، سفارت دو کتاب - یکی به ژاپنی و دومی - برای یادداشت به زبان های دیگر مهیا کرده است. شهروندان دلسوز، از جمله از روسیه، سخنان همدردی ابراز کردند. سفرای کشورهای دیگر - بریتانیا، هند، نامیبیا، زیمباوه نیز برای گرامیداشت یاد سیاستمدار ژاپنی در این دفاتر یادداشت تسلیت نوشتند.
این کتاب در روزهای 11 و 12 جولای از ساعت 10:00 تا 13:00 و از ساعت 14:00 تا 17:00 به وقت مسکو در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
شینزو آبه در روز 8 جولای در شهر نارا ژاپن در حین اجرای سخنرانی خیابانی خود مورد حمله قرار گرفت. مهاجم، تتسویا یاماگامی 41 ساله، از فاصله حدود 10 متری دو گلوله از پشت سر به سمت این سیاستمدار شلیک کرد. آبه، سیاستمدار 67 ساله به بیمارستان دانشگاه پزشکی نارا منتقل شد و پنج ساعت بعد درگذشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала