راننده تاکسی در ایران کیف 5 میلیاردی را به صاحبش برگرداند

© Sputnik / Siavash Sobhgahi راننده تاکسی در ایران کیف 5 میلیاردی را به صاحبش برگرداند
راننده تاکسی در ایران کیف 5 میلیاردی را به صاحبش برگرداند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
راننده تاکسی در ایران کیف پر از دلار و یورو که حدود 5 میلیارد تومان ارزش داشت را به صاحبش برگرداند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی تهرانی که کیف پر از دلار، کارت عابر بانکی و... با ارزش حدود پنج میلیارد تومان را به صاحبش رساند، تعریف کرد: من راننده تاکسی تلفنی بی‌سیم هستم که در گذشته به تاکسی 110 معروف بود، اما این روزها همه به عنوان تاکسی 130 می‌شناسند، اما چرخ روزگار باعث شد که این روزها با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به دنبال مسافر باشیم، اما من چندین مسافر ویژه خودم را که به اصطلاح مسافر پاتوقی گفته می‌شود. دارم.
او می گوید:‌ ساعت 10 که به دنبال یکی از این مسافران پاتوقی می‌رفتم، نرسیده به میدان 13 آبان یک کیف را وسط خیابان دیدم. از خانمی که عبور می‌کرد پرسیدم که آیا این کیف برای شما است؟ با دلسردی پاسخ داد خیر. کیف را برداشتم و به دنبال مسافران رفتم. منتظر مسافر بودم که درب کیف را باز کردم. سه پاکت پر از دلار و یورو به همراه چندین کارت اعتباری بانک و تلفن همراه بود.
این راننده تاکسی 64 ساله بیان کرد:‌ روزی که کیف را پیدا کردم، چند روزی بود که برای تعویض روغن ماشین پول کنار می گذاشتم، حدود 700 هزار تومان هزینه تعویض روغن ماشین است.
بوذرجمهری گفت:‌ پس از گذشت حدود نیم ساعت تلفن زنگ خورد. تلفن را برداشتم، خانمی که پشت خط بود با شنیدن صدای من تلفن را قطع کرد و مجدد تماس گرفت و بیان کرد که من با دختر خاله خود تماس گرفتم، شما کی هستید؟ در پاسخ به آن خانم توضیح دادم که این کیف را پیدا کرده‌ام. ایشان گفتند که کیف را به من برسانید، اما من گفتم که این کیف را فقط به صاحبش (که مدارک آن داخل کیف بود) خواهم رساند.
بوذرجهری بیان کرد:‌ بعد از مدتی کوتاهی صاحب کیف گریان با من تماس گرفت. سپس آدرس منزل خود را داد که کیف را به او برسانم. زمانی که کیف را به او رساندم، با گرفتن کیف شروع به شمردن دلارها و... کرد و با اصرار از من شماره کارت گرفت تا مبلغی را برای من واریز کند و پس از مدت کوتاهی یک میلیون تومان واریز کرد، برخی از دوستانم به شوخی به من گفتند که این کیف را به ما می رساندی، 2 میلیون تومان مژدگانی می‌دادیم!
این راننده تاکسی در پاسخ به این سؤال که چرا کیف را به صاحبش رساند، گفت: من در گذشته نیز اتفاقات مشابه این را تجربه کرده بودم و آثار و برکات آن را در زندگی‌ام دیده بودم. یک لحظه این فکر به من رسید که با این پول می‌توانم تاکسی فرسوده خود را که سه سال از عمر مفید آن می‌گذرد، تبدیل کنم، اما این سؤال برایم مطرح شد که آیا چرخ خودرو نو با پول مردم برایم خواهد چرخید؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала