افزایش ناوهای هواپیمابر آمریکا در اروپا به دلیل نیاز به نگهداری سخت است

© AFP 2023 / HO/US Navy/PH3 David E. Carterافزایش ناوهای هواپیمابر آمریکا در اروپا به دلیل نیاز به نگهداری سخت است
افزایش ناوهای هواپیمابر آمریکا در اروپا به دلیل نیاز به نگهداری سخت است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
اشتراک
دریاسالار آمریکایی: نیاز به استقرار ناو هواپیمابر یا تمدید اقامت آن حتی برای چندین ماه، مشکلاتی را برای فرماندهی نظامی ایجاد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، دریاسالار داریل کادل، رئیس فرماندهی نیروی دریایی آمریکا در مصاحبه با دیفنس نیوز گفت: نیاز به افزایش حضور گروه حمله ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا در اروپا در بحبوحه درگیری در اوکراین، با توجه به نگهداری ناوهای هواپیمابر دشوار است.
او گفت: "بخاطر درگیری بین اوکراین و روسیه، افزایش نیاز به یک گروه حمله ناو هواپیمابر آمریکایی در اروپا پیش بینی می شود. این موضوع با توجه به وضعیت فعلی ناوهای هواپیمابر، من را نگران می کند".
به گفته کادل، نیاز به استقرار یک ناو هواپیمابر یا تمدید اقامت آن حتی برای چندین ماه، مشکلاتی را برای فرماندهی نظامی ایجاد می کند.
دریاسالار توضیح داد: این منجر به اختلال در برنامه های نگهداری کلاس ارائه شده برای رزمناوهای حامل هواپیما می شود و برنامه های کاری شرکت های تعمیر کشتی را مختل می کند. وضعیت کشتی‌ها نیز مطابق با برنامه پیش نخواهد رفت و شرکت‌های تعمیر کشتی زمان کافی برای ارزیابی تأثیر یک دوره عملیات اضافی بر تعمیر و نگهداری کشتی ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала