پیش بینی بریتانیا از زمستان فاجعه بار و فقر میلیون ها نفر

© AFP 2023 / Niklas Halle'nبریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد
بریتانیا کیت های خنثی سازی بمب را به اوکراین تحویل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
دیلی میل: افزایش قیمت برق میلیون ها بریتانیایی را به فقر می کشاند.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل با استناد به پیش‌بینی‌های شرکت مشاوره کورنوال اینسایت گزارش می‌دهد که در ژانویه سال آینده، قبض‌های برق برای خانوارهای بریتانیایی ممکن است به بیش از سه هزار پوند در سال افزایش یابد، که به گفته کارشناسان هشدار می‌دهد که "میلیون‌ها نفر را در فقر فرو خواهد برد".
به گفته تحلیلگران Cornwall Insight، آستانه قیمت گاز و برق تعیین شده توسط تنظیم کننده انرژی بریتانیایی Ofgem برای مصرف کنندگان از "رکورد" فعلی 1971 (145 هزار روبل) به 3245 پوند (حدود 240 هزار روبل) در ماه اکتبر و سپس به 3364 پوند (حدود 250 هزار روبل) در آغاز سال آینده افزایش خواهد یافت.
خاطرنشان می شود که آخرین پیش بینی این شرکت نسبت به برآوردهای قبلی افزایش شدیدی را نشان می دهد. بنابراین، در پیش بینی 22 ژوئن، Cornwall Insight افزایش آستانه قیمت را به 2981 (حدود 220 هزار روبل) در اکتبر و 3003 پوند در ژانویه پیش بینی کرد.
روزنامه دیلی میل خاطرنشان می کند که کارشناسان تخمین می زنند که چنین افزایش قیمتی می تواند میلیون ها نفر را به فقر بکشاند، بنابراین خانواده های بریتانیایی در زمستانی "فاجعه بار" به کمک بسیار بیشتری از دولت نیاز خواهند داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала