رسانه ها: جانسون ممکن است پس از استعفا از سیاست کناره بگیرد

© AFP 2023 / Kirsty Wigglesworthوزیر خارجه انگلیس در آمریکا جزئیات سفر خود به روسیه را بررسی خواهد کرد
وزیر خارجه انگلیس در آمریکا جزئیات سفر خود به روسیه را بررسی خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
تلگراف: جانسون پس از استعفا ممکن است به فعالیت های روزنامه نگاری بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگراف به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس که استعفای خود را اعلام کرده بود، در حال بررسی خروج از سیاست است.
پس از یک رشته شکست در یک انتخابات میان‌دوره‌ای در جنوب محافظه‌کاران، جانسون تصمیم گرفت که نمی‌تواند در حوزه انتخابیه خود یعنی Uxbridge و South Ruislip در انتخابات میان‌دوره‌ای پیروز شود. اما دو منبع ارشد گفتند که او اکنون در حال تصمیم گیری است که آیا راه ترزا می می را دنبال کند و در مجلس عوام بماند یا در انتخابات بعدی کناره گیری کند.
خاطرنشان می شود که جانسون می تواند به فعالیت ها و سخنرانی های روزنامه نگاری بازگردد که تا سال 2016 برای او درآمد داشته است. یک منبع گفت که جانسون در حال بررسی آن در آخر هفته است. هنوز مشخص نیست که جانسون تصمیمی گرفته است یا خیر.
روز جمعه، اندرو گیمسون، زندگینامه نویس جانسون، گفت که جانسون می تواند سال آینده چندین میلیون پوند از سخنرانی و نوشتن در جمع به دست بیاورد.
بوریس جانسون که در سال 2019 جایگزین ترزا می به عنوان نخست وزیر شد، در 7 ژوئیه اعلام کرد که از سمت نخست وزیری و رهبر حزب محافظه کار بریتانیا کناره گیری می کند. وی تا انتصاب رئیس جدید کابینه در این سمت خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала