دستور رئیسی برای تکمیل خانه بی‌بی‌گل به سرانجام رسید +ویدئو، عکس

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh روستای شاهکوه
 روستای شاهکوه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
خانه‌ی یک روستایی، از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ به دستور رئیسی بازسازی شد.
به گزارش اسپوتنیک، بی‌بی‌گل، پیرزن سالخورده‌ای که در سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور وقت ایران، به روستای لبد سُفلی بخش بازفت چهارمحال و بختیاری، به استقبال رئیسی رفت و پس از خوش‌آمدگویی به او، برای رفع مشکلات خود کمک خواسته بود سرانجام دستور رئیسی‌ برای پایان چشم‌انتظاری بی‌بی‌گل سلیمانی نیز به ‌صورت میدانی بررسی و پیگیری شد.
اکنون بی‌بی گل صاحب خانه‌ای شده است که در نامه‌ای به رئیس‌‎جمهور برای تکمیل آن درخواست داده بود. وی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: «بارها از مسئولان شهرستانی و استانی این خواسته را داشته‎‌ا‌م ولی کسی صدایم را نشنید. تا عمر دارم مدیون و ممنون‌دار آیت‌الله رئیسی هستم و از مسئولان می‌خواهم تا دستورهای دیگر رئیس‌جمهور مبنی بر تجهیز خانه‌ به وسایل زندگی و آغاز روند درمان دختر و پسر معلولم را نیز اجرایی کنند.»
فرزند بی‌بی‌گل هم در رابطه با عملی شد این قول گفت: «هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کردم که رئیس‌جمهور به لبد بیاید و برای تکمیل خانه مادرم، دستور بدهد.»
کاربران عنوان می‌کنند از خوشحالی این بانوی سالخورده که چنین شرایط سختی را تحمل می‌کرده، خوشحال هستند و امیدوارند در این دولت کارهای بیشتری برای مردم مناطق محروم صورت بگیرد. کاربرانی هم ضمن گلایه از تورم و گرانی‌ها عنوان می‌کنند که در دولت سیزدهم تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی دیده‌اند نه چی دیگری.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала