اتحادیه اروپا پناهگاه ضد جاسوسی برای مذاکرات محرمانه می سازد

© Fotolia / Glebstockاتحادیه اروپا پناهگاه ضد جاسوسی برای مذاکرات محرمانه می سازد
اتحادیه اروپا پناهگاه ضد جاسوسی برای مذاکرات محرمانه می سازد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
ای یو آبزرور: اتحادیه اروپا در نظر دارد یک پناهگاه برای مذاکرات محرمانه در بروکسل بسازد که از جاسوسان روسیه و سایر کشورها در امان باشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه ای یو آبزرور، اتحادیه اروپا در نظر دارد یک پناهگاه برای مذاکرات محرمانه در بروکسل بسازد که از جاسوسان روسیه و سایر کشورها در امان باشد.
بر اساس یادداشت منتشر شده ساخت این پناهگاه هشت میلیون یورو هزینه خواهد داشت. این اتاق می تواند حدود 100 نفر از جمله رهبران کشورهای اروپایی، منشی ها و خدمه آنها را در خود جای دهد. انتظار می‌رود که هر بازدیدکننده تلفن، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی را در کابینت‌های مخصوص عایق صدا بگذارد.
این نشریه تاکید می کند که سالن باید تا سال 2024 در مجموعه ساختمان شورای اتحادیه اروپا در بروکسل، جایی که اجلاس سران در حال برگزاری است، ساخته شود. مکان دقیق هنوز انتخاب نشده است.
خاطرنشان می شود که تمام تلاش کارکنان پناهگاه این است که اطمینان حاصل شود که هیچ کس دستگاه های شنود را به اتاق نمی آورد. برای انجام این کار، تمرینات ویژه ای برگزار می شود که در آن پرسنل امنیتی باید تمام دستگاه های شنود پنهان را پیدا کنند.
علاوه بر این، این نشریه می‌گوید در ماه آوریل، دو متخصص روسی در میان 39 جاسوس دیگر که به عنوان دیپلمات در سفارت و کنسولگری بلژیک ظاهر شدند، اخراج شدند. پناهگاه مذاکرات محرمانه باید به مکانی تبدیل شود که در آن خطر نشت اطلاعات وجود نداشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала