رسانه: آمریکا و متحدانش مخفیانه درباره پایان دادن به درگیری در اوکراین گفتگو می کنند

© AP Photo / Efrem Lukatskyرسانه: آمریکا و متحدانش مخفیانه درباره پایان درگیری در اوکراین گفتگو می کنند
رسانه: آمریکا و متحدانش مخفیانه درباره پایان درگیری در اوکراین گفتگو می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
اشتراک
روزنامه آلمانی ولت می نویسد ایالات متحده و متحدان کلیدی اروپایی این کشور به طور مخفیانه درباره راه های دیپلماتیک برای پایان دادن به درگیری در اوکراین گفتگو می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره در این نشریه گفته می شود: "به نظر می رسد رایزنی های محرمانه ای بین ایالات متحده و متحدان کلیدی اروپایی این کشور برای بررسی راه های دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ در جریان است".
جزئیات در این مورد اطلاع داده نشده است. به گفته نویسنده مقاله، یافتن دلایل "سردرگمی و گیجی" غرب دشوار نیست: اکثریت رای دهندگان اروپایی طرفدار "راه حل دیپلماتیک" برای مناقشه هستند.
روسیه: آمریکا در تلاش است تا به هر قیمتی درگیری در اوکراین را طولانی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
روسیه: آمریکا در تلاش است تا به هر قیمتی درگیری در اوکراین را طولانی کند
روسیه 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، از 25 مارس، نیروهای مسلح این وظایف اصلی مرحله اول عملیات خود را اجرا کرده و پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه هدف اصلی خود را آزادسازی دونباس نامیده است . از جمله ولنوواخا، یک مرکز منطقه ای مهم استراتژیک در جنوب دونتسک، ماریوپل، بزرگترین شهر در ساحل دریای آزوف، و سویاتوگورسک، محل استقرار صومعه بزرگ کلیسای ارتدکس آزاد شده اند. 3 ژوئیه، با تصرف لیسیچانسک و شهرک های اطراف، کل قلمرو جمهوری مردمی دونتسک آزاد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала