دیدار وزیر خارجه آمریکا با دیپلمات‌های ارشد آلمان، فرانسه و انگلیس درباره ایران

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
اشتراک
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با دیپلمات‌های ارشد فرانسه، آلمان و انگلیس درباره ایران و مذاکرات برجامی وین رایزنی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بلینکن در حاشیه نشست گروه ٢٠ در اندونزی با "کاترین کولونا" وزیر خارجه فرانسه، "آنالینا بیربوک" وزیر خارجه آلمان و "تیم بارو" معاون دوم وزیر و مدیر سیاسی انگلیس دیدار کرد.
گفت‌وگو درباره ایران و برنامه هسته‌ای این کشور از محورهای این دیدار بوده است.
بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
گفت‌وگوی وزیر خارجه آمریکا و نخست‌وزیر اسرائیل درباره ایران
بتازگی جان کربی،هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی در امور ارتباطات استراتژیک در کاخ سفید، با تکرار برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای تهران از طرح آمریکا برای یکپارچه‌سازی دفاع هوایی در خاورمیانه برای مقابله با آنچه "تهدیدهای ایران" خوانده شده است، خبر داد.
جان کربی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع "جو بایدن" رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه، گفت که بایدن در این سفر به دنبال "همکاری گسترده‌تر" در خاورمیانه بر سر مسائلی چون دفاع هوایی به‌ویژه برای مقابله با "تهدیدهای ایران" است.
کربی با ادعای این‌که سیاست‌های ایران و فعالیت‌های موشکی این کشور باعث نگرانی کشورهای منطقه شده است، گفت که هیأت آمریکایی هر آن‌چه که بتواند انجام می‌دهد تا به متحدان واشنگتن کمک کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала