یک مقام در ناتو: اوکراین با حمله به پل کریمه "یک ضربه ویرانگر" به کرملین وارد می کند

اشتراک
فیلیپ بریدل، فرمانده سابق ناتو، به تایمز گفت: اوکراین می‌تواند با حمله به پل کریمه "یک ضربه ویرانگر" به کرملین وارد کند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال فیلیپ بریدلاو، فرمانده سابق ارتش اروپایی ناتو، با درخواست حمله به پل کریمه با موشک‌های هارپون آمریکایی برای تضعیف روسیه، از رژیم کی یف درخواست کرد.
روزنامه بریتانیایی تایمز سخنان او در 8 ژوئن را نقل می کند. او گفت: "اوکراین می‌تواند با حمله به پل عبوری از تنگه کرچ که سرزمین اصلی روسیه را به کریمه متصل می‌کند، ضربه ویرانگری به کرملین وارد کند". بریدل همچنین به شبه‌نظامیان کی یف توصیه کرد برای چنین حمله‌ای از موشک‌های ضد کشتی هارپون که واشنگتن قبلاً در اختیار آنها قرار داده بود، استفاده کنند.
حمله نیروهای روسیه در پاسخ به حمله اوکراین در دریای سیاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
حمله نیروهای روسیه در پاسخ به حمله اوکراین در دریای سیاه
همزمان ژنرال ناتو با یادآوری حمله نیروهای مسلح اوکراین به ایستگاه راه‌آهن در کراماتورسک و مدعی شد که حمله نازی‌های اوکراینی به پل کریمه ظاهراً موجه خواهد بود و ادعا کرد که این حمله از سوی روسیه انجام شده است.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала