حمله اسب آبی به سه شیر و فرار کردن شیرها + ویدئو

© Photo / Adrian Hirschi/ Wildlife Photographer of the YearСнимок Last gasp швейцарского фотографа Adrian Hirschi, высоко оцененный в категории Behaviour: Mammals конкурса Wildlife Photographer of the Year 2019
Снимок Last gasp швейцарского фотографа Adrian Hirschi, высоко оцененный в категории Behaviour: Mammals конкурса Wildlife Photographer of the Year 2019  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
در کشور آفریقایی بوتسوانا، یک اسب آبی به سه شیر در حال شنا در رودخانه هجوم آورده و آنها را فراری داد. این خبر توسط نشریه For The Win منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، حادثه در منطقه تحت حفاظت سلیندا رخ داده است. یکی از راهنمایان پارک موفق شد از مبارزه اسب آبی و سه شیر فیلمبرداری کند. در مقابل چشمان وی سه شیر وارد رودخانه شدند تا سوی دیگر آب بروند . به محض اینکه آنها شنا کردند، یک اسب آبی از گله ای که در آن نزدیکی بود با سرعت زیاد به سمت آنها حرکت کرد.
یکی از شیرها بلافاصله به سمت ساحل دوید، اما دو شیر دیگر به راه خود ادامه دادند. اسب آبی خشمگین به شیر ها رسیده و حمله کرد. یکی از شیرها توانست خود را به کرانه مقابل برساند و دیگری قربانی حمله اسب آبی شد که قصد داشت او را گاز بگیرد. در نتیجه، شیر موفق شد خود را از دست اسب آبی نجات داده و به ساحل بپرد. اسب آبی که در این مبارزه پیروز شد، شیرهای فراری را تعقیب نکرد.
راهنمای به نام پارکز که این ویدئو را گرفته، گفت که در ده سال کار برای اولین بار شاهد چنین صحنه ای بوده است. وی افزود:"در ابتدا این درگیری فقط هیجان انگیز بود، دیدن حیوانات، به خصوص گربه سانانی که در رودخانه شنا می کنند، همیشه عالی است. اما وقتی اسب آبی به سمت آنها هجوم آورد، من به طور جدی نگران شدم. فکر می کردم اسب آبی در لحظه ای متوقف خواهد شد . اگر یکی از شیرها در بین آرواره های اسب آبی بمیرد بسیار ناراحت کننده است".
خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شیرها آسیبی نرسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала