تایتان قزاق برای شکست دادن هالک ایرانی آماده است + عکس

© Photo / سجاد غریبیهرکول ایرانی
هرکول ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
درگیری بین غول انگلیسی مارتین فورد معروف به "کابوس شب " و سجاد غریبی، هالک ایرانی که قبلاً در استادیوم O2 Arena (لندن، انگلیس) برنامه ریزی شده بود، انجام نشد.
به گزارش اسپوتنیک، سجاد غریبی در آستانه نبرد در تلویزیون ظاهر شد. سجاد در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، از فورد غیر مهمان نواز شکایت داشت زیرا او را به طرز وحشیانه ای در طول دوئل نگاه ها کنار زده بود (هالک ایرانی با شکل بامزه به کنار پرواز کرد) .
برگزارکنندگان به سرعت متوجه شدند که نمی توانند با هالک ایرانی همکاری کنند و از برگزاری خودداری کردند. در پاسخ، هالک ایرانی تهدید به اقدام قانونی کرد، اما بعداً آرام شد چون هنوز فرصتی برای ابراز وجود در رینگ بوکس خواهد داشت.
این نمایش عجیب و غریب در پایان ماه ژوئیه در دبی پی 7 آرنا (دبی، امارات متحده عربی) برگزار می شود و توسط شرکت Wicked N' Bad تبلیغ می شود. حریف غریبی آلمات ژومانوف ـ تایتان قزاق از قزاقستان است که به دلیل جابجایی هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف 72 AN-72)) از محل خود در آوریل سال جاری به شهرت رسیده ونامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.
هالک ایرانی به صراحت اعلام کرد که ماز بارزه با فورد منصرف نشده است. او ادعا می کند که پس از شکست دادن "تایتان قزاق " بلافاصله با "کابوس شب " روبرو خواهد شد. و اگر "فورد از جنگیدن با من می ترسد، پس اجازه دهید تمام دنیا از آن مطلع شوند."
پهلوان قزاقستانی از این فرصت برای ابراز وجود خوشحال است و می گوید : "تا کنون، افراد کمی مرا می شناسند. اما در 31 ژوئیه شما قدرت و نیروی من را خواهید دید. من چنان خواهم جنگید که این مبارزه به عنوان جالب ترین نمایش در تاریخ دبی در خاطره ها باقی بماند".
اعلام شده که دوئل در 4 راند 2 دقیقه ای برگزار خواهد شد.
سجاد غریبی (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۷۰) ورزشکار اهل ایران است. برخی از رسانه‌ها از او با عنوان‌هایی همچون "هالک ایرانی"یا "هرکول ایرانی" یاد کرده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала