"گم شو، دروغگو": انگلیسی ها بوریس جانسون را هو کردند + ویدئو

© AFP 2023 / Justin Tallis"گم ، دروغگو": انگلیسی ها بوریس جانسون را هو کردند
گم  ، دروغگو: انگلیسی ها بوریس جانسون را هو کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
انگلیسی ها که در زمان اعلام استعفای بوریس جانسون از سمت نخست وزیری در داونینگ استریت تجمع کرده بودند، این سیاستمدار را هو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی انبوه مردم ناراضی توسط شبکه اسکای نیوز به اشتراک گذاشته شده است.
در این فیلم، از جمله می توان صدای مردم را در پشت نرده های اطراف محل سکونت نخست وزیر انگلیس را شنید که فریاد می زنند: "گم شو" و "دروغگو".
جانسون روز گذشته استعفای خود را از سمت ریاست حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلیس اعلام کرد. وی در عین حال تصریح کرد که تا انتصاب نخست وزیر جدید به وظایف خود ادامه خواهد داد.
در روزهای اخیر، بحران دولتی در بریتانیا رخ داد - بیش از 50 نفر از جمله روسای بخش‌های کلیدی مانند خزانه‌داری و وزارت بهداشت در دو روز کابینه را ترک کردند،. آنها نسبت به جانسون ابراز بی اعتمادی کرده و با روش های رهبری او مخالف بودند.
دلیل این امر رسوایی پیرامون کریستوفر پینچر معاون سابق وزیر امور خارجه در امور اروپا و آمریکا بود که در حال مستی در یکی از باشگاه های لندن دعوا کرد. چند سال پیش نیز او قبلاً به آزار جنسی متهم شده بود. برخی از سیاستمداران ادعا می کنند که جانسون از گذشته آشفته پینچر اطلاع داشت، اما به هر حال او را به سمت معاون هماهنگ کننده فراکسیون پارلمانی محافظه کاران منصوب کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала