سردار حسین رحیمی: ورود سگ به پارک ها ممنوع است

© Photo / IRNAسردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود سگ‌ها به پارک‌ها خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد:‌ بر اساس طرحی، تمام کلانتری‌ها و یگان امداد را مکلف کردیم که بحث ایجاد یک فضای مناسب و برخورد با تمام عناصر آلوده کننده پارک‌ و تفرجگاه‌ها را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد:‌ این طرح در دستور کار روزانه آن‌هاست و هر روز بالغ بر ۲ هزار پارک زیر نظر کلانتری و یگان امداد قرار گرفته است.
رحیمی با بیان اینکه در این طرح، پارک‌ها از لوث وجود اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک خواهند شد، گفت:‌ اخیرا با توجه به دستور جدیدی که صادر کردیم، بحث ورود سگ ها به پارک ها نیز مطرح شد؛ برخی با سگ‌ها به پارک وارد می‌شوند و رعایت نیز نمی‌کنند، به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی رعب آور است. رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته است که اعلام می‌کنیم ورود همه این‌ها به پارک ممنوع است.
فرمانده انتظامی تهران افزود:‌ این اقدامات از نظر ما جرم محسوب می‌شود و جرم مشهود است که برخورد قانونی با این ها صورت خواهد گرفت.
رحیمی درباره شیوه نظارت بر پارک و تفرجگاه ها نیز اظهار کرد:‌ در برخی موارد که فضا اجازه می‌دهد همکاران با موتور و خودرو حضور خواهند داشت اما بیش از ۹۰تا ۹۵ درصد به صورت پیاده تردد می‌کنند که مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند؛ همکارانم به صورت گشت های دو یا سه نفره در اغلب پارک‌ها حرکت می‌کنند. این اقدام تا لحظه‌ای که مردم در پارک‌ها حضور دارند و در حال استفاده هستند، استمرار خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала