توضیحات پسکوف در خصوص سخنان ولادیمیر پوتین

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف و ولادیمیر پوتین
دیمیتری پسکوف و ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
سخنگوی کاخ کرملین توضیحاتی درباره سخنان رئیس جمهور روسیه در خصوص عملیات ویژه نظامی در اوکراین ارائه داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفت: او یادآور شد که پتانسیل ها غیرقابل قیاس هستند، روسیه پتانسیل بالایی دارد و عملیات ویژه تنها بخشی از آن است.
سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت: اینها واقعا حرف های رئیس جمهور است. البته اینبار وی به اظهاراتی که از غرب و از کی یف گفته می شود را به کار برد، اظهارات آنها مبنی بر اینکه کی یف باید تا پیروزی در میدان نبرد پیش برود. پوتین صرفا متذکر شد که پتانسیل ها کاملا غیرقابل قیاس هستند، پتانسیل روسیه به قدری زیاد است که در عملیات فعلی صرفا مقدار ناچیزی از آن مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل اظهارات غربی ها واقعاً پوچ است و فقط به اندوه اوکراینی ها می افزاید. موضوعی بود که ولادیمیر پوتین دیروز به آن اشاره کرد.
روز گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشستی با رهبران جناح ها در دومای دولتی این کشور گفت: همه باید بدانند که به طور کلی، روسیه هنوز هیچ کاری را به طور جدی در اوکراین آغاز نکرده است.
گفتنی است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ عملیات نظامی ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح این کشور به زیرساخت‌ های نظامی و نیروهای مسلح اوکراین حمله می‌کنند و تا ۲۵ مارس گذشته، وظایف اصلی مرحله اول عملیات خود را اجرا کرده و پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. وزارت دفاع روسیه هدف اصلی مرحله فعلی عملیات نظامی ارتش این کشور در اوکراین را آزادسازی منطقه دونباس اعلام کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала