انتقاد کاربران به اشتباه عجیب و تامل‌برانگیز استاندار کرمانشاه +ویدئو

© Sputnikکشورهای دارای نقش پیشتاز در برجام از دیدگاه پوتین
کشورهای دارای نقش پیشتاز در برجام از دیدگاه پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
استاندار کرمانشاه در یک سخنرانی مذاکرات ایران و ۵+۱ را مذاکرات پنج کشور عربی با ایران دانسته است.
به گزارش اسپوتنیک، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در یک گفت‌و‌گو سخنانی با اشتباهی فاحش مطرح کرد که بازتاب بسیار زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت و کاربران این سخنان را عجیب و قابل تأمل خواندند.
امیری‌مقدم، در اظهارنظری عجیب درباره گروه ۱+۵ عنوان کرد یک طرف ایران و طرف دیگر ۵ قدرت جهانی قرار دارند و وقتی می‌گوییم ۱+۴ یا ۱+۵، یعنی چهار یا پنج قدرت دنیا یک طرف و ایران نیز یک طرف! این در حالیست که ۱+۵ متشکل از ۵ عضو شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) به اضافه آلمان است. پس از خروج آمریکا طرف مقابل ایران در برجام به ۱+۴ مشهور شد. در واقع این سخنان نشان می‌دهد، استاندار کرمانشاه از ترکیب مذاکرات هسته‌ای بی‌اطلاع است.
کاربران ایرانی از بی‌اطلاعی استاندار کرمانشاه از ترکیب مذاکرات هسته‌ای بسیار متعجب شده‌اند و ضمن ابراز تاسف با کنایه عنوان می‌کنند که بهتر است برای نمایندگان، استانداران و برخی از مسئولین که از هیچ چیزی سر در نمی‌آورند، یک دوره فشرده کوتاه مدت گذاشت تا بیش از این مردم را متعجب نکنند.
برخی از کاربران عنوان می‌کنند که چرا یک استاندار باید در حد فردی بداند که از این مسائل سر در نمی‌آورد ؟! اصلا او معنی اقتدار و عزت را می‌داند که از آن حرف می‌زند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала