پوتین: غرب به کشوری مانند روسیه نیاز ندارد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: غرب به کشوری مانند روسیه نیاز ندارد
پوتین: غرب به کشوری مانند روسیه نیاز ندارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین پوتین در سخنانی اعلام نمود که غرب به کشوری مانند روسیه نیاز ندارد، به همین دلیل است که از ستون پنجم، تجزیه طلبی و تروریسم حمایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در سخنانی خطاب به کشورهای غربی که از اوکراین حمایت می کنند گفت که غرب از ستون پنجم، تجزیه طلبی و تروریسم حمایت می کند، چون به کشوری چون روسیه نیاز ندارد.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که تحریم ها نامشروع است: "غرب شروع به اعمال این تحریم های نامشروع کردند. نامشروع است، زیرا این تحریم ها توسط شورای امنیت سازمان ملل پشتیبانی نمی شوند. هر چیزی که با تصمیم شورای امنیت سازمان ملل متحد پشتوانه نداشته باشد، از نظر حقوق بین الملل نامشروع، غیرقانونی است."
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
فایننشال تایمز: پوتین با یک فرمان غرب و انگلیس را به هم ریخت
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала