شناسایی و دستگیری فروشنده مشروبات الکلی در فضای مجازی ایران

© Sputnik / Varvara Gert'e /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی و دستگیری فروشنده مشروبات الکلی در فضای مجازی ایران
شناسایی و دستگیری فروشنده مشروبات الکلی در فضای مجازی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
اشتراک
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا در ایران از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی کرده بود.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی می‌کرد، گفت: براساس رصدهایی که در فضای مجازی صورت گرفته است، در یکی از استان‌های کشور مشخص شد فردی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی می‌کند.
ادامه تلفات در ایران به خاطر مصرف مشروبات الکلی بی‌کیفیت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2022
کشف بزرگترین شبکه توزیع مشروبات الکلی در ایران + ویدئو
وی ادامه داد: لذا با توجه به حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد و تاثیرگذاری منفی که در فضای مجازی داشت، بررسی این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت. با انجام اقدامات فنی و کارشناسی گردانندگان این صفحه مذکور که در اینستاگرام فعالیت می‌کردند شناسایی شده و همچنین محل مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم بازداشت شد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: پس از دستگیری و بازرسی از محل، مقادیر زیادی مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.
سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد: حجم بسیاری از این مشروبات تقلبی بود که توزیع و مصرف آن در بازار موجب به خطر افتادن جسم و جان مصرف کنندگان می‌شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала