توهین خواننده پاپ به هوادارش در کنسرت زاهدان برای پلی بک +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
اشتراک
پاسخ توهین‌آمیز گرشا رضایی به یکی از هوادارانش برای پلی بک بازتاب گسترده‌ای در صفحات اجتماعی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی از پاسخ توهین‌آمیز "گرشا رضایی" خواننده موسیقی پاپ ایران به هوادارانش در کنسرت زاهدان در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش کاربران را به نحوه‌ی برخورد و پاسخ این خواننده جوان در پاسخ به پلی بک خواندنش به دنبال داشته است.
در این ویدئو که یکی از مخاطبان حاضر در سالن اجرای کنسرت شهر زاهدان از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند؛ در پاسخ به این درخواست، گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، خطاب به این هوادار ادامه می‌دهد پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندمی؟
در ادامه‌ی این ماجرا و در دقایق پایانی کنسرت این خواننده با با دهن کجی و ، توهین به مخاطبان خود می‌گوید: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.»
ویدئوی این توهین برای پلی بک خواند و حواشی آن درفضای مجازی به سرعت منتشر می‌شود و کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. این کاربران با نام بردن از گرشا رضایی و چند تن دیگر از خوانندگان به آنها لقب "خواننده دوزاری" می‌دهند و عنوان می‌کنند که موضوع پلی بک خواندن خوانندگان جوان ایرانی در اجرای زنده چندان تازه نیست و همیشه مورد نقد رسانه‌ها و واکنش مردم و هواداران بوده است و بهترین اقدام این است که مردم این خوانندگان را تحریم کنند.
این کاربران معتقدند حتی اگر گرشا رضایی به اشتباه به موضوع اجرای پلی بک متهم شده بود او نباید در مقابل جمعیت بدین شکل با این فرد حاضر در سالن اینگونه رفتار می‌کرد چراکه در هر حال مخاطب برای حاضر شدن در این کنسرت بلیط تهیه کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала