شما چند بار در روز می توانید نوشیدنی اسپرسو بخورید؟

CC0 / Pixabay / شما چند بار در روز می توانید نوشیدنی اسپرسو بخورید؟
شما چند بار در روز می توانید نوشیدنی اسپرسو بخورید؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، الکساندرا رازارنووا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای هشدار می دهد که افزودن تونیک میوه یا آب میوه به قهوه میزان کالری نوشیدنی را تا حد زیادی افزایش می دهد. شما تاجایی که می توانید باید از ترکیبات افزودنی به اسپرسو خودداری کنید.
در تابستان، کافه ها اغلب نوشیدنی های سرد مبتنی بر اسپرسو را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.
الکساندرا رازارنووا، متخصص تغذیه و عضو اتحادیه متخصصان صنایع غذایی روسیه در ادامه در خصوص نوشیدنی اسپرسو می گوید: ترکیب اسپرسو با سیروپ ها و افزودنی های مختلف می تواند از قهوه معمولی که حاوی کالری بیشتری داشته باشد. اما در روز می توانید سه فنجان اسپرسو بدون افزودنی نوش جان کنید.
افرادی که روزانه بیش از یک فنجان اسپرسو را به طور مرتب در برنامه غذایی شان دارند تا 11 درصد کمتر از بقیه به دیابت نوع دوم مبتلا می شوند.البته مسلم است که نوشیدن اسپرسو یکی از فاکتورهای جلوگیری از ابتلا به دیابت است که در کنار آن فعالیت های فیزیکی هم تاثیرگذار هستند.
کشف امکان استفاده از قهوه را در درمان اختلالات روانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
کشف امکان استفاده از قهوه در درمان اختلالات روانی
او در ادامه گفت: "برای تابستان به نوشیدنی قهوه، مواد مختلف دیگری من جمله خامه برای "آیس کافی" اضافه می شود. این مواد می توانند یک محصول کم کالری چون اسپرسو را به یک نوشیدنی بسیار مغذی تبدیل کنند."
این متخصص تغذیه در ادامه افزود: به ویژه افزودن تونیک یا آب پرتقال به اسپرسو به میزان قابل توجهی، محتوای کالری نوشیدنی را افزایش می دهد.
در ادامه این مقاله آمده است: "یک فنجان اسپرسو با حجم 30 میلی لیتر یک قهوه کم کالری است. یکی از محبوب ترین نوشیدنی های قهوه تابستانی تونیک اسپرسو است که بیشتر در ترکیب با آب پرتقال تهیه می شود. مهم است بدانید که 100 میلی لیتر تونیک میوه و یا عصاره میوه، 37 کیلو کالری بیشتر را به قهوه شما می افزاید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала