در آلمان تعریف کردند که روسیه چگونه نظم جهانی را تغییر خواهد داد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر در آلمان تعریف کردند که روسیه چگونه نظم جهانی را تغییر خواهد داد
در آلمان تعریف کردند که روسیه چگونه نظم جهانی را تغییر خواهد داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
اشتراک
روزنامه آلمانی Die Zeit می نویسد: پیامد مستقیم بحران اوکراین تغییر در نظم جهانی خواهد بود و اتحاد مسکو و پکن برای در تلاش رسیدن به برتری است.
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این روزنامه آمده است: "کشورهای غربی در حال تحکیم اتحاد خود هستند اما روسیه و چین نیز در حال جمع آوری متحدان هستند و قصد دارند رقابت برای کسب نفوذ را تحمیل کنند".
به نوشته این روزنامه، بحران اوکراین منجر به اتحاد و تشکل در اتحادیه اروپا و ناتو شد ، سوئد و فنلاند در حال پیوستن به ناتو هستند اما روسیه نیز کشورهایی مانند هند، اندونزی، آفریقای جنوبی، چین، برزیل را در چارچوب گروه بریکس متحد می کند".
اوکراین به دنبال توطئه جدید علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
اوکراین به دنبال توطئه جدید علیه روسیه
نویسنده مقاله به این نتیجه می رسد که نظم جدید جهانی توسط چندین بازیگر تعیین می شود که برای نفوذ با یکدیگر رقابت می کنند.
روسیه از 24 فوریه، عملیات نظامی در اوکراین اجرا می کند که هدف آن را ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه "حفاظت از افرادی نامیده است که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف مورد قلدری و نسل کشی قرار گرفته اند".
به گفته وی، برای این منظور، که غیرمیلیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین برنامه ریزی شده تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در منطقه دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала