وزارت دفاع روسیه ویدئوی تجهیزات اوکراینی رها شده در شهر لیسیچانسک را منتشر کرد

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه ویدئوی تجهیزات اوکراینی رها شده در شهر لیسیچانسک را منتشر کرد
وزارت دفاع روسیه ویدئوی تجهیزات اوکراینی رها شده در شهر لیسیچانسک را منتشر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از لیسیچانسک منتشر کرد که در آن خودروهای زرهی رها شده توسط نیروهای اوکراینی نشان داده شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این فیلم موانع ایجاد شده در جاده‌ها را نشان می‌دهد که با استفاده از ماشین های آسیب دیده از جمله خودروهای زرهی "کوزاک"، کامیون‌ها، نفربرهای زرهی و وانت های گازل ایجاد شده‌اند. در برخی از خیابان ها سنگرهایی حفر شده است.
خاطرنشان می شود که این عکس ها به طور غیرمستقیم نشان می دهد که نیروهای مسلح اوکراین قصد داشتند نبردهای خیابانی طولانی را انجام دهند، اما در نهایت تصمیم به عقب نشینی گرفتند.
وزیر دفاع روسیه، سرگئی شویگو، روز یکشنبه به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره آزادی جمهوری مردمی لوهانسک گزارش داد. نیروهای روسیه به همراه واحدهای شبه نظامی این جمهوری کنترل کامل خود بر شهر لیسیچانسک و شهرکهای مجاور را برقرار کردند که بزرگترین آنها بلوگروفکا، نوودروژسک، مالوریازانتسوو و بلایا گورا هستند. نیروهای اوکراینی هنگام خروج از این شهر، برخی از ساختمان های مهم اداری از جمله شهرداری آنجا را منفجر و ویران کردند.
پیش از این، نیروهای متحده بخش قابل توجهی از جمهوری مردمی دونتسک، از جمله مناطق ولنوواخا، ماریوپل و سویاتوگورسک را آزاد کرده بودند.
روسیه از 24 فوریه، عملیات نظامی در اوکراین اجرا می کند که هدف آن را ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه "حفاظت از افرادی نامیده است که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف مورد قلدری و نسل کشی قرار گرفته اند".
به گفته وی، برای این منظور، که غیرمیلیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین برنامه ریزی شده تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در منطقه دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала