اوکراین به دنبال توطئه جدید علیه روسیه

© Sputnik / Denis Aslanov /  مراجعه به بانک تصاویر اوکراین به دنبال توطئه جدید علیه روسیه
اوکراین به دنبال توطئه جدید علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه گفته است که نظامیان اوکراینی برای بدنام ساختن روسیه، تحرکات جدیدی را در دونتسک را ایجاد کند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی فدراسیون روسیه، روز سه‌شنبه گفت که شبه نظامیان اوکراینی در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز با استفاده از مواد سمی در دونتسک هستند تا نیروهای مسلح روسیه را در آن مقصر بدانند.
وی گفت: "طبق اطلاعات موثق موجود، در بخش نیکولایفکا جمهوری خلق دونتسک، شبه نظامیان اوکراینی تشکیلات ملی گرا در حال تدارک یک تحریک با استفاده از مواد سمی هستند."
وزارت دفاع روسیه به کشورهای غربی هشدار داد که اوکراین قصد دارد نیروهای مسلح روسیه را به حملات غیرمجاز به تاسیسات خطرناک شیمیایی متهم کند.
کاخ سفید: زمان مذاکره بین روسیه و اوکراین هنوز فرا نرسیده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2022
کاخ سفید: زمان مذاکره بین روسیه و اوکراین هنوز فرا نرسیده است
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала