بهای نفت بار دیگر افزایش یافت

CC0 / PIxabay / بهای نفت بار دیگر افزایشی یافت
بهای نفت بار دیگر افزایشی یافت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2022
اشتراک
قیمت معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا دو دلار و ۵۸ سنت معادل ۲.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۱۱ دلار و یک سنت در هر بشکه رسید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، بهای معاملات نفت برنت با ۸۲ سنت معادل ۰.۷ درصد افزایش، به ۱۱۴ دلار و ۳۲ سنت در هر بشکه رسید.
های معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا دو دلار و ۵۸ سنت معادل ۲.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۱۱ دلار و یک سنت در هر بشکه رسید.
کارکنان سکوهای فراساحلی نروژ روز سه شنبه اعتصابی را آغاز کردند که تولید نفت و گاز را کاهش می دهد. شرکت اکوئینور پیش بینی کرد تولید نفت و گاز معادل ۸۹ هزار بشکه نفت در روز کاهش پیدا می‌کند و تولید گاز معادل ۲۷ هزار و ۵۰۰ بشکه نفت در روز از این میزان به حساب می‌آید.
بر اساس رویترز، تولید نفت از روز چهارشنبه به میزان ۱۳۰ هزار بشکه در روز کاهش پیدا می کند که معادل حدود ۶.۵ درصد از تولید نروژ است.
بازداشت  شایعه‌سازان  کرونایی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2022
مردم گران شدن کالا‌ها را پذیرفته‌اند و قانع شده‌اند +عکس، ویدئو
این اعتصاب که بر سر درخواست برای افزایش دستمزدها با توجه به جهش نرخ تورم، برگزار می‌شود، با قیمتهای بالای نفت و گاز همزمان شده است و با افزودن به اختلالات عرضه، از قیمتها پشتیبانی بیشتری می‌کند.
تحلیلگران گروه تحقیقاتی ANZ در یادداشتی نوشتند: نفت خام با تمرکز سرمایه گذاران روی سیگنالهای محدودیت عرضه، در معاملات افزایش قیمت پیدا کرد.
در مجموع، همزمان با تحکیم سیاست پولی در سراسر جهان به خصوص آمریکا برای مقابله با تورم سرکش، دورنمای تقاضا هم در میان نگرانی‌های سرمایه گذاران قرار دارد.
افزایش نرخهای بهره در استرالیا و کره جنوبی هم در پیش است و مقامات این کشورها در تلاش برای کنترل رشد تورم هستند. نرخ تورم کره جنوبی در ژوئن به بالاترین رکورد ۲۴ سال اخیر صعود کرد و به نگرانیها پیرامون کندی رشد اقتصادی و تقاضا برای نفت افزود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала