نمایش وسایل عجیب برای تقلب در کنکور ۱۴۰۱ +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAتعدادی از فروشندگان سوالات جعلی و غیرواقعی کنکور در ایران دستگیر شدند
تعدادی از فروشندگان سوالات جعلی و غیرواقعی کنکور در ایران دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2022
اشتراک
در کنکور امسال لوازم عجیبی برای تقلب از دانش آموزان کشف شد که بسیاری را متعجب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها در ایران اخبار زیادی پیرامون آزمون بزرگ کنکور منتشر می‌شود. یکی از این خبرها کشف و ضبط پنج دستگاه تقلبی از داوطلبان کنکور می‌باشد.
کنکور امسال همراه با کشف وسایل پیشرفته برای تقلب، از قبیل دستگاه‌های گیرنده، هندزفری نامرئی، پاک‌کن سیم‌کارت‌خور و مشابه این‌ها برگزار شد. البته در روزهای گذشته نیز خبرهای زیادی پیرامون فروش سوالات کنکور و انتشار پاسخ‌ها منتشر شد که به نوبه خود واکنش‌های زیادی داشت.
گفته می‌شود که افزایش تعداد پاسخنامه‌ها و وسایل آشکارسازی الکترونیکی از راهکارهای جلوگیری از تخلفات کنکور امسال و برگزاری امن و یک رقابت سالم بود.۴۸۰ متخلف کنکور که قصد دریافت جواب سوالات را از بیرون داشتند، شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند که بین ۱ تا ۱۰ سال محرومیت از کنکور در انتظار آنهاست.
کاربران بسیاری متعجب هستند از اینکه این ترفندها برای تقلب استفاده می‌کنند؛ این کاربران معتقدند این کنکوری‌ها را باید بدون کنکور قبول کرد چرا که هم ریسک‌پذیر هستند و هم باهوش هستند. کاربرانی هم عنوان می‌کنند که بدین شکل حق افرادی که یک سال برای کنکور وقت گذاشتن و تلاش کردند هدر می‌رود و اینکه چنین محرومیت‌هایی که برای این افراد در نظر گرفته شده است بسیار خوب است. برخی از کاربران هم با کنایه عنوان می‌کنند ابتدا مشخص کنید که چه کسی سوالات را پیش از شروع کنکور منتشر کرده است سپس از تقلب کنکوری‌ها جنجال بسازید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала