مرکز صادرات روسیه بازار ایران را برای شرکت های حوزه نوآوری و IT روسیه جذاب خواند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر نمایشگاه بین المللی Innoprom روسیه
نمایشگاه بین المللی Innoprom روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2022
اشتراک
مرکز صادرات روسیه: شرکت های مهندسی و فناوری اطلاعات روسیه می توانند جایگاه های آزاد در بازار ایران را از آن خود کنند.
به گزارش اسپوتنیک، خسرو حسن بیکف، نماینده مرکز صادرات روسیه در ایران، در نشستی با رستم ژیگانشین، نماینده تجاری روسیه در ایران در نمایشگاه Innoprom گفت: شرکت های مهندسی، نوآوری و IT روسی از هر فرصتی برای دستیابی به جایگاهی در بازار ایران برخوردارند.
حسن بیکف گفت: اکنون فرصت های جدیدی برای شرکت های روسی در ایران گشوده شده است. توسعه دهندگان داخلی قادر خواهند بود راه حل های جالب و رقابتی در زمینه فناوری اطلاعات و محصولات نوآورانه ارائه دهند. علاوه بر این، خریداران ایرانی به تولیدکنندگان روسی اعتماد دارند زیرا می دانند که محصولات آنها از کیفیت بالا برخوردار است و نیازهای مخاطبان را برآورده می کند.
وی افزود: مرکز صادرات روسیه در نظر دارد تا پایان سال جاری حدود 14 ماموریت تجاری آفلاین و آنلاین از جمله رویدادهایی که به طور مشترک با مراکز پشتیبانی صادرات از جمله موارد واردات برگزار می شود، انجام دهد.
دفتر نمایندگی REC در ایران آمادگی دارد تا نیازهای تجاری روسیه و ایران را به هم متصل کند و شرکت ها را در تمام مسیر برای انعقاد معاملات صادراتی همراهی کند.
نمایشگاه بین المللی "Innoprom" از 4 تا 7 ژوئیه در یکاترینبورگ برگزار می شود. مساحت کل نمایشگاه Made in Russia حدود 477 متر مربع است. موضوع اصلی نمایشگاه و برنامه تجاری آن " گذار صنعتی: از چالش ها به فرصت های جدید" خواهد بود. این تحولات فعلی داخلی و مشترک در زمینه اتوماسیون تولید، تحرک جدید، مواد مدرن و سایر زمینه های امیدوار کننده را ارائه می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала