شبکه های عصبی مصنوعی راه خوشبختی را نشان داده اند

Neural network - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2022
اشتراک
Aging-US: شبکه های عصبی کوتاه ترین مسیر را برای ثبات ذهنی و شادی نشان داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه های عصبی که توسط دانشمندان دانشکده پزشکی هاروارد (ایالات متحده آمریکا) توسعه یافته اند، راه ثبات ذهنی را نشان داده اند. این مطالعه در مجله Aging-US منتشر شد.
کار علمی توسط متخصصان سازمان و Deep Longevity انجام شد. با استفاده از شبکه عصبی توسعه یافته، دانشمندان دو مدل دیجیتالی از روانشناسی انسان ایجاد کرده اند. مدل اول امکان پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی پاسخ‌دهندگان را ده سال بعد بر اساس داده‌های نظرسنجی فراهم کرد. با کمک این سیستم، کارشناسان تأیید کردند که توانایی ایجاد ارتباطات معنی دار در فرد با افزایش سن ایجاد می شود. نویسندگان همچنین دریافتند که توانایی شکل‌دهی حضور هدف در زندگی در افراد 40 تا 50 ساله باقی می‌ماند که بر ایده‌های آنها در مورد شادی تأثیر می‌گذارد.
مدل دوم یک نقشه خودسازماندهی است که به عنوان اساس یک سیستم توصیه برای کاربردهای سلامت روان ایجاد شده است. این الگوریتم همه پاسخ دهندگان را بسته به احتمال ابتلا به افسردگی به خوشه هایی تقسیم می کند و کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به خوشه ثبات روانی برای هر فرد تعیین می کند.
وادیم گلادیشف، استاد دانشکده پزشکی هاروارد گفت: برنامه‌های سلامت روان موجود توصیه‌های کلی را ارائه می‌کنند که برای همه صدق می‌کند اما برای هیچ‌کس صدق نمی‌کند. ما سیستمی ایجاد کرده‌ایم که از نظر علمی معتبر است و شخصی‌سازی برتر را ارائه می‌دهد. "تحقیق درک ما را از پیری و گذار در مراحل زندگی و حالات عاطفی گسترش می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала