جمهوری کارلیای روسیه آماده عرضه محصولات خود به ایران است

© Sputnik / Evgeniy Epanchintsev /  مراجعه به بانک تصاویر سوخت چوبی
 سوخت چوبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2022
اشتراک
رئیس جمهوری کارلیای روسیه از آمادگی این جمهوری برای گسترش تجارت با ایران خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، آرتور پارفنچیکوف، رئیس جمهوری کارلیا گفت: کارلیا در حال کار بر روی بازارهای جدید برای محصولات خود است که آماده صادرات گلوله های سوخت، کاغذ روزنامه، انواع میوه های جنگلی، ماهی، محصولات سنگی به ایران، عربستان سعودی، هند و سایر کشورها است.
چشم انداز توسعه روابط اقتصادی در نشستی با نمایندگان تجاری روسیه در ایران، عربستان سعودی، هند، ارمنستان، اسپانیا و دانمارک مورد بحث قرار گرفت. ، چوب مبلمان، انواع میوه های جنگلی (توت ها)، مربا، ماهی و سایر کالاها. عربستان سعودی به سنگ و گیاهان وحشی ما علاقه مند است. ما برای تحویل محصولات سازگار با محیط زیست، همان کاغذ کادو با هند کار خواهیم کرد. و با ارمنستان، ما یک پروژه گردشگری توسعه خواهیم داد.
پارفنچیکوف خاطرنشان کرد که مجتمع فرآوری سنگ و صنعت چوب جمهوری کارلیا بیشترین پتانسیل صادرات را دارد.
وی گفت: "ما می توانیم بیش از 800 هزار متر مکعب الوار مرغوب را برای صادرات عرضه کنیم. اولین محموله آن هفته گذشته به ایران ارسال شد. به نوبه خود سنگ مرمر سیاه منحصر به فردی که در کارلیا یافت نمی شود از آنجا به دست ما رسید."
رئیس کارلیا به وزارت اقتصاد منطقه دستور داد تا روابط تجاری در زمینه های خاص تعامل برقرار کند. پارفنچیکوف گفت: "ما هیئت های تجاری را به کشورهایی که آماده تبدیل شدن به شرکای تجاری ما هستند تشکیل خواهیم داد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала