آلمان: ۵۹ هزار خودروی تسلا دارای نقص نرم افزاری هستند

© Photo / Tesla Motorsآلمان: ۵۹ هزار خودروی تسلا دارای نقص نرم افزاری هستند
آلمان: ۵۹ هزار خودروی تسلا دارای نقص نرم افزاری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2022
اشتراک
سازمان نظارت بر ترافیک جاده ای آلمان اعلام کرد که تسلا مدل های Y و 3 را به دلیل نقص در سیستم تماس اضطراری خودکار که بر ۵۹۰۰۰ وسیله نقلیه در سراسر جهان تأثیر می گذارد، فراخوان می کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، سازمان نظارت بر ترافیک جاده ای آلمان (KBA) در وب‌ سایت خود در تاریخ ۲۹ ژوئن گفت که یک نقص نرم‌ افزاری باعث از کار افتادن eCall شده است که برای تماس خودکار با امدادگران اضطراری در صورت تصادف جدی طراحی شده است.
پخش‌ کننده منطقه‌ای آلمان Rundfunk برلین-براندنبورگ، که به منطقه ای که محل استقرار مدل آلمانی Y و سایت تولید باتری تسلا در نزدیکی برلین است خدمات می‌دهد، اولین بار روز شنبه این فراخوان را گزارش کرد.
KBA گزارش داد ۵۹۱۲۹ وسیله نقلیه در سراسر جهان تحت تأثیر قرار گرفته اند اما مشخص نکرد که چه تعداد از آنها در آلمان ثبت شده است. این مشکل نرم افزاری یک دردسر اضافی برای ایلان ماسک مدیر اجرایی، پس از اینکه تسلا در روز شنبه اعلام کرد در سه ماهه دوم ۱۷.۹ درصد خودروهای برقی کمتری نسبت به سه ماهه قبل تحویل داده است، به همراه دارد، زیرا تعطیلی مرتبط با کووید-۱۹چین باعث اختلال در زنجیره تولید و عرضه آن شده است.
ماسک ماه گذشته گفت که کارخانه‌ های جدید تسلا در تگزاس و برلین "میلیاردها دلار از دست می‌دهند" زیرا در تلاش برای افزایش تولید به دلیل کمبود باتری و مشکلات بندری چین هستند.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده (NHTSA) در اوایل ماه ژوئن، کاوشگر خود را به ۸۳۰۰۰۰ وسیله نقلیه تسلا با سیستم پیشرفته کمک راننده Autopilot ارتقا داد، که یک مرحله ضروری قبل از فراخوانی بود. تسلا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала