راه جلوگیری از ارسال تسلیحات ناتو به اوکراین در روسیه پیشنهاد شد

© AP Photo / Sergei Chuzavkovراه جلوگیری از ارسال تسلیحات ناتو به اوکراین در روسیه پیشنهاد شد
راه جلوگیری از ارسال تسلیحات ناتو به اوکراین در روسیه پیشنهاد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2022
اشتراک
یک کارشناس روس اعلام کرد می توان با حمله به خطوط راه آهن اوکراین ، ارسال تسلیحات توسط ناتو برای نیروهای مسلح این کشور را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس روژین، کارشناس مرکز روزنامه نگاری نظامی-سیاسی روسیه گفت: توقف کامل عرضه تسلیحات ناتو به اوکراین غیرممکن است، اما تا به حال بخشی از این تسلیحات نابود شده است.
این متخصص خاطرنشان کرد: با تشدید بیشتر حملات به خطوط مواصلاتی، راه آهن و پل ها می توان ثمربخشی تحویل تسلیحات به اوکراین را کاهش داد. این کار به کند کردن روند تحویل تسلیحات کمک می کند، اما نمی توان به طور کامل ارسال کمک های کشورهای ناتو به کی یف را متوقف کرد.
پنتاگون میزان کمک به اوکراین از آغاز عملیات ویژه را تخمین زد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2022
پنتاگون میزان کمک به اوکراین از آغاز عملیات ویژه را تخمین زد
به گفته روژین، هنوز نمی توان گفت که طرف روسی دقیقاً چه پاسخی به ارسال موشک های دوربرد آمریکا به کی یف خواهد داد.
وی خاطرنشان ساخت:" ما فقط منتظر پاسخ (روسیه) باشیم. تهدیدات زیادی وجود دارد، اما این تهدیدها هنوز به سطح اقدامات مشخص نرسیده اند. بنابراین، فقط می توان حدس زد که چگونه به چنین تحویل هایی واکنش نشان داده خواهد شد".
پیش از این گزارش شده بود که اوکراین از کانادا 39 خودروی پشتیبانی ماشین های زرهی Armoured Combat Support Vehicle (ACSV) را در چارچوب کمک های نظامی این کشور به کی یف دریافت خواهد کرد. این مطلب را جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала