اکثریت آمریکایی ها مخالف انتخاب مجدد بایدن هستند

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور  آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2022
اشتراک
بیش از 70 درصد از آمریکایی ها با انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا به این سمت در سال 2024 مخالفت کردند. روزنامه هیل با استناد به داده های نظرسنجی CAPS-Harris Harvard در این باره می نویسد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق این مطالعه، 71 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که بایدن نباید دوباره برای سمت ریاست جمهوری نامزد شود، در حالی که 29 درصد نظر مخالف دارند. در عین حال، در میان مخالفان نامزدی مجدد بایدن، حدود نیمی از آنها معتقدند که او "رئیس جمهور بدی" است، یک سوم به سن او اشاره کردند و یک چهارم نیز نیاز به تغییر در رهبری آمریکا را اعلام کردند.
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
گاف جدید جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
مارک پن، مدیر CAPS-Harris Harvard که سخنانش توسط روزنامه هیل نقل شده، گفت: "رئیس جمهور بایدن ممکن است بخواهد دوباره نامزد شود، اما رأی دهندگان به ایده دور دوم نه می گویند و کار او در سمت ریاست جمهوری را نکوهش می کنند. وی اضافه کرد که تنها 30 درصد از حامیان دموکرات ها حتی در رأی گیری مقدماتی در حزب دموکرات به او رای می دهند.
پیش از این، اد برودو، روزنامه نگار گفته بود که تصمیمات دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، این کشور را به سمت یک فاجعه اقتصادی و اجتماعی سوق می دهد. او در مقاله خود برای نشریه American Thinker (AT)، از پنج دلیل برای برکناری رهبر آمریکا نام برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала