تولید نفت از سوی کشورهای اوپک پلاس افزایش می یابد

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر تولید نفت
تولید نفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
اشتراک
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیا ۲۴ اعلام کرد که کشورهای اوپک پلاس تصمیم گرفتند به طور مشترک تولید نفت خود را در ماه اوت ۶۴۸ هزار بشکه در روز افزایش دهند.
به گزارش اسپوتنیک، نواک افزود که روسیه تقریباً سطح تولید نفت خود را پس از کاهش در ماه مارس تا آوریل ۲۰۲۲ دوباره احیا کرده است. این مقام روس در این ارتباط گفت: تولید نفت پس از کاهش در ماه‌های مارس تا آوریل بهبود یافت و تقریباً به سطح فوریه و ژوئن رسیدیم. ما در آن زمان روزانه ۱۰.۲ میلیون بشکه تولید کردیم و سپس تولید نفت را به حدود ۹ میلیون بشکه در روز در ماه مارس تا آوریل کاهش دادیم و در حال حاضر به طور متوسط ۹.۹ میلیون بشکه در روز تولید نفت خام داریم.
کشتی های نفتکش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2022
رسانه غربی: هند و چین طرح گروه هفت علیه نفت روسیه را خنثی خواهند کرد
معاون نخست وزیر روسیه همچنین افزود: روسیه قادر خواهد بود تولید نفت خود را تا سطح سهمیه اوپک پلاس افزایش دهد. من مطمئن هستم که از بهبود سهمیه‌های ارائه شده به روسیه برای اطمینان از تعادل مجدد عرضه و تقاضا در فصل تابستان نیز حمایت خواهیم کرد.
پیش از این، گروه "اوپک پلاس" با پیش‌بینی تحولات بازار نفت اعلام کرده بود که این گروه در ماه اوت به سیاست تولید نفت پایبند است. خبرگزاری رویترز به نقل از ۵ منبع در اوپک پلاس اعلام کرد که این گروه برنامه‌های تولید نفت خود را در نشست این ماه تغییر نخواهد داد. این گروه که شامل کشورهای اوپک و سایر تولیدکنندگان خارج از آن است، موافقت کرد تولید نفت خود را در ماه جولای ۶۴۸ هزار بشکه در روز افزایش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала