بازداشت ۲ نفر از عاملان هتک حرمت به دختران زاهدانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پلیس تهران
پلیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
اشتراک
معاون اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ نفر از عاملان هتک حرمت به دختران زاهدانی دقایقی قبل توسط پلیس دستگیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رحیمی با بیان اینکه بزودی جزئیات این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار داشت: بدنبال پخش کلیپی کوتاهی در فضای مجازی در ظهر امروز مبنی بر مشاجره لفظی، ضرب و شتم چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان در زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شهروندان شد لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس برای دستگیری این افراد قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله فرمانده انتظامی استان دستور ویژه شناسایی و دستگیری این افراد را صادر کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آنچه که توسط چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفته مصداق بارز ارتکاب اعمال خلاف اخلاق، شرع و موازین قانونی بود و پلیس با این افراد برخورد قانونی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هیچ فرد یا افرادی حق تعرض و اهانت و توهین به دیگران بخصوص بانوان را ندارد، اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала