احتمال لغو ممنوعیت ترانزیتی لیتوانی به کالینینگراد

© AP Photo / Mindaugas KulbisРоссийские поезда в Литве
Российские поезда в Литве  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
اشتراک
نشریه اشپیگل اعلام کرد که آلمان خواستار رفع ممنوعیت ترانزیتی لیتوانی به کالینینگراد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ممنوعیت ترانزیتی لیتوانی به کالینینگراد ممکن است به زودی از جمله به درخواست آلمان لغو شود.

نشریه اشپیگل با استناد به منابع خود گزارش داد: تحرکی در مناقشه بر سر ممنوعیت ترانزیت کالاهای خاص به منطقه کالینینگراد روسیه وجود دارد. این اقدام (ممنوعیت ترانزیت) ممکن است به زودی و همچنین به درخواست آلمان لغو شود.
نشریه آنلاین اشپیگل گزارش داد که دولت آلمان از اقدامات لیتوانی در وضعیت کالینینگراد خشمگین است و بر لغو ممنوعیت ترانزیت اصرار دارد.
این روزنامه می نویسد: برلین با نظر لیتوانی مبنی بر اینکه ترانزیت کالاهای تحریم شده به کالینینگراد نباید از طریق خاک اتحادیه اروپا انجام شود، موافق نیست. گفته شده که "این حمل و نقل از روسیه به روسیه است و این مجاز است.

به نقل اشپیگل، دولت آلمان "بر کنار گذاشتن این موضوع (از بسته اقدامات تحریمی ) اصرار دارد تا از تشدید تنش جلوگیری کند.
مدودف: پاسخ مسکو به ممنوعیت ترانزیت به کالینینگراد می تواند باعث قطع اکسیژن لیتوانی شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
مدودف: پاسخ مسکو به ممنوعیت ترانزیت به کالینینگراد می تواند باعث قطع اکسیژن لیتوانی شود
این روزنامه می نویسد که این احتمال وجود دارد که بروکسل توضیح حقوقی برای بسته چهارم تحریم ها منتشر کند که روشن می کند حمل و نقل به کالینینگراد تحت تأثیر تحریم ها قرار نمی گیرد.
پیش از این راه آهن لیتوانی به راه آهن کالینینگراد اطلاع داده بود که ترانزیت کالاهای مشمول تحریم های اتحادیه اروپا را از 18 ژوئن خاتمه می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала