سمعک گران و کمیاب شد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Brian JacksonClose up on hand and ear listening for a quiet sound .
Close up on hand and ear listening for a quiet sound . - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2022
اشتراک
کاربران ایرانی برای گرانی و کمیاب شدن سمعک پویش‌های مختلفی راه انداختند.
به گزارش اسپوتنیک، در امتداد گرانی‌های اخیر و تورمی که مدت‌هاست بر روی زندگی شهروندان ایرانی تاثیر مستقیم گذاشته است خبرهایی از گرانی سمعک و حتی کمیاب شدن آن نیز به گوش می‌رسد. بسیاری از کاربران که درگیر تهیه و خرید سمعک هستند از گران شدن سمعک و حتی نبود آن در کشور ایران در صفحات اجتماعی مختلف و فضای مجازی گلایه و شکایت می‌کنند و سعی می‌کنند به همراه سایر کاربران برای این موضوع پویش به راه بیندازند.
برخی از کاربران با ناراحتی عنوان می‌کنند مگر مشکلات در ایران کم است؟! چقدر و تا کی باید برای هر اتفاقی هشتگ بزنیم و مشکلاتمان را از طریق فضای مجازی با مسئولین بی‌کفایت در میان بگذاریم؟! آیا واقعا مسئولین رسیدگی می‌کنند؟!
این کاربران با اظهار تاسف از وضعیت اقتصادی و مشکلات عدیده‌ای که مردم ایران این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عنوان می‌کنند اگر مسئولان و نمایندگان مردم ایران در مجلس، بر مشکلات مردم نیفزایند، مردم خود جامعه‌شان را به دور از اختلاس، دزدی و هدر شدن هزینه‌ی بیت‌المال برای کارکنان دولتی که هیچ تاثیر مثبتی در بهبودی و پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران ندارند، خواهند ساخت.
خبر آنلاين نیز در رابطه با موضوع سمک نوشت: «مدیرعامل انجمن خانواده ناشنوایان ایران اعلام کرده است که قیمت سمعک به ۵ میلیون و بیشتر رسیده و البته کمیاب هم شده‌ است. الان سمعک‌هایی که در بازار هستند با ارز آزاد وارد می‌شوند و واقعا افزایش قیمت زیادی دارند. اگر باتری سمعک‌ها که مشکل واردات دارند تهیه نشود ناشنوایان نمی‌توانند از سمعک استفاده کنند، تحریم‌ها و نوسان قیمت دلار شرایط زندگی ناشنوایان را خیلی تحت تاثیر قرار داده است.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала