روسیه: آمریکا باید تحریم‌های ایران را لغو کند، نه اینکه معافیت‌های مالیاتی اعمال کند

© AFP 2023 / DON EMMERTدیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل
دیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2022
اشتراک
پولیانسکی: آمریکا باید تحریم‌های ایران را که ناقض برجام است لغو کند، نه اینکه معافیت‌هایی را اعمال کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ایالات متحده باید تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را که در تضاد با برجام است، به طور کامل لغو کند نه اینکه معافیت‌هایی از تحریم‌ها ایجاد کند.
به گفته وی، منطقی است که پیشرفت در جهت بازگشت ایالات متحده به اجرای کامل تعهداتش در چارچوب برجام، شرایطی را برای اجرای متقابل تعهدات معین و متوقف شده تحت این توافق توسط ایران ایجاد کند.
ما با تأسف متذکر می شویم که این رابطه علّی در گزارش دبیرکل و نه برای اولین بار به وضوح بیان شده است، علاوه بر این، بار دیگر در همان سطح از ایالات متحده خواسته است تا محدودیت ها را لغو کند یا اعمال کند. پولیانسکی گفت: تصمیمی در مورد معافیت ها.
ما با تأسف متذکر می شویم که این رابطه علی به وضوح در گزارش دبیرکل و نه برای اولین بار بیان شده است. علاوه بر این، بار دیگر خواستار لغو محدودیت ها یا تصمیم گیری در مورد معافیت ها از ایالات متحده در همان سطح است.
در چارچوب بازگرداندن توافق، این موضوع در مورد معافیت نیست، بلکه در مورد لغو کامل اقدامات تبعیض آمیز غیرقانونی توسط ایالات متحده علیه ایران بر اساس قطعنامه 2231 است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала