خواهران دوقلوی 102 ساله راز طول عمر را فاش کردند

© Fotolia / MisstyРуки пожилой пары
Руки пожилой пары - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2022
اشتراک
در انگلیس، خواهران دوقلوی ادیت دامبلتون و دورکاس توبین 102 سالگی تولد خود را جشن گرفته و راز طول عمر را فاش کردند. این خبر را روزنامه دیلی میرور اعلام کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دامبلتون و توبین در 28 ژوئن 1920 به فاصله 45 دقیقه به دنیا آمدند. آنها با هم صاحب پنج فرزند، 9 نوه و 22 نوه هستند. کریستین بیمند، دختر 68 ساله دامبلتون، گفت که آنها یکشنبه گذشته به عنوان یک خانواده دور هم جمع شدند تا تولد مادر و عمه اش را جشن بگیرند. او گفت: "تعطیلات آرام و خانوادگی بود: آنها یک ساندویچ پنیر خوردند و خاطرات خود را مرور کردند."
به گفته دامبلتون، او و خواهرش توانستند تا این سن زندگی کنند، زیرا آنها همیشه متواضعانه زندگی می کرده و از از دست دادن ثروت یا راحتی نمی ترسیدند. او معتقد است که این بینش آنها را از استرس رها کرد. او افزود که هنوز سعی می کند همه چیزهای لازم را از زندگی گرفته و از هر لحظه آن لذت می برد.
توبین گفت راز دراز عمری او در فعالیت مداوم و توانایی ادامه زندگی با وجود فراز و نشیب هاست. او در پایان گفت: من یک گلخانه کوچک دارم، باغبانی می کنم و این باعث خوشحالی من می شود.
دو خواهر در فاصله 120 کیلومتری از هم زندگی می کنند، اما این فاصله آنها را از هم جدا نکرده توبین هر سه شنبه به دیدار خواهرش می رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала