برگزاری مسابقات پنجگانه نیروی زمینی سپاه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / برگزاری مسابقات پنجگانه نیروی زمینی سپاه
برگزاری مسابقات پنجگانه نیروی زمینی سپاه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2022
اشتراک
مسابقات پنجگانه نظامی نیروی زمینی سپاه در لنگرود استان گیلان برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، شرکت کنندگان در این مسابقات که مرحله انتخابی برای راهیابی تیم منتخب به مسابقات کشوری نیروهای مسلح ایران و مسابقات بین‌المللی نیروهای مسلح و المپیک نظامیان به‌شمار می‌آید، در سه مرحله جداگانه به رقابت پرداختند.
در این مرحله 7 تیم در قالب نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، تیپ مهدی، لشکر 3 سید الشهدا، تیپ 38 ذوالفقار، تیپ زرهی 21 امام رضا و تیپ امام سجاد و لشکر 29 نبی اکرم از مناطق و قرارگاه مختلف سپاه شرکت داشتند.
سردار سرخیلی مسئول مسابقات پنجگانه نظامی ستاد کل نیروهای مسلح ایران در حاشیه مرحله نخست این مسابقه در لنگرود گفت: در این مرحله، ورزشکاران در رشته دو ساحلی و صحرایی، تیراندازی، میدان موانع، شنا و پرتاب نارنجک توانمندی‌های خود را در یک میدان کاملا رقابتی و انتخابی به نمایش گذاشتند. نفرات برتر این دوره و دو مرحله دیگر، به مسابقات ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.
تیم منتخب رقابت‌های شهریور ماه نیز به عنوان نماینده نیروهای مسلح و نظامیان ایران جواز شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامیان که در یکی از کشورهای آمریکای جنوبی برگزار می‌شود را دریافت می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала