وزارت خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه "اف اس بی" اعمال کرد

© Sputnik / Vladislav Sergienko /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه "اف اس بی" اعمال کرد
وزارت خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه اف اس بی اعمال کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
آمریکا سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه را در لیست تحریم های خود قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس سندی که روز سه شنبه توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شد، ایالات متحده، سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه (FSB) را تحت تحریم قرار داده است.
در سند وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: "وزارت امور خارجه آمریکا، سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه (اف اس بی) را تحت تحریم قرار داد زیرا این سرویس یک زیرمجموعه سیاسی، آژانس یا ابزار دولت فدراسیون روسیه است. از آغاز حمله روسیه به اوکراین، منابع معتبر به دخالت اف اس بی در نقض حقوق بشر و حملات به شهروندان اوکراینی اشاره کرده اند".
وزارت امور خارجه آمریکا همچنین "اف اس بی" را متهم کرد که گفته می شود در جابجایی اجباری شهروندان اوکراینی از محل سکونتشان شرکت کرده و ظاهراً اقدامات دیگری علیه آنها انجام داده است.
در نتیجه تحریم های اعمال شده، کلیه اموال و دارایی های متعلق به اف اس بی"، در صورتی که در ایالات متحده یا تحت کنترل اشخاصی از ایالات متحده باشد، مسدود خواهد شد. هر سازمانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت مالکیت یک یا چند فرد مسدود شده 50 درصد یا بیشتر باشد نیز مسدود می شوند. هرگونه سرمایه گذاری یا وام، ارائه کالا یا خدمات به اشخاص و سازمان های تحریم شده نیز ممنوع است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала