لاوروف: ناتو قصد دارد تا قبل از نشست سران در مادرید تعداد نیروهای خود را افزایش دهد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: ناتو قصد دارد تا قبل از نشست سران در مادرید تعداد نیروهای خود را افزایش دهد
لاوروف: ناتو قصد دارد تا قبل از نشست سران در مادرید تعداد نیروهای خود را افزایش دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
لاوروف: ناتو بدون توجه به تصمیمات نشست سران در مادرید، قصد دارد تعداد نیروهای خود را افزایش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: افزایش نیروها در جهت شرق توسط ناتو بدون توجه به آنچه در نشست مادرید تصمیم گیری می شود، توسط این ائتلاف برنامه ریزی شده است.
وی افزود: با توجه به برنامه هایی که برای نشست ناتو آماده می شود، ما را به عنوان یک تهدید و چین را به عنوان یک چالش سیستمی اعلام کنند - آنها دوست دارند با کلمات بازی کنند، اما این ماهیت را تغییر نمی دهد. مدتها پیش قبل از برگزاری همه نشست های ناتو، روسیه به هر نحوی دشمن اعلام شد، اما روسیه را دشمن اعلام کردند و اگر به اظهارات سیاستمداران غربی گوش دهید، دشمن اعلام می شود صرفاً به این دلیل که نمی خواهد با جهان نئولیبرال موافق باشد. که ایالات متحده بدون استثنا تمام جهان غرب را تحت سلطه خود درآورده و تحت شعار نظم جهانی مبتنی بر قوانین بر دیگران تحمیل می کند.
نشست سران ناتو روز سه‌شنبه در مادرید برگزار می‌شود و در آن کشورها استراتژی جدیدی را اتخاذ می‌کنند که در آن روسیه به عنوان "تهدید فوری برای امنیت جمعی" معرفی می‌شود و درخواست‌های فنلاند و سوئد برای پیوستن به این ائتلاف را مورد بحث قرار می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала