سه کشته در سانحه قطار در میسوری

CC BY 2.0 / Loco Steve / Between a rock and a hard placeسه کشته در سانحه قطار در میسوری
سه کشته در سانحه قطار در میسوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
قطار شرکت ملی مسافربری ایالات متحده با بیش از ۲۰۰ مسافر روز دوشنبه در شمال میسوری از ریل خارج شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، به گفته مقامات، یک قطار آمتراک حامل بیش از ۲۰۰ مسافر روز دوشنبه در شمال میسوری پس از برخورد با کامیون کمپرسی در یک گذرگاه کنترل نشده از ریل خارج شد که منجر به کشته شدن دو سرنشین و یک نفر در کامیون شد و حداقل ۵۰ نفر مجروح شدند.
شرکت ملی مسافربری ایالات متحده گفت که هشت خودرو و دو لوکوموتیو از ریل خارج شدند و همه آنها به جز یک خودرو در کنار مسیر واژگون شده و اطراف آن را چمن و زمین های کشاورزی احاطه کردند.
تصاویر رسانه های اجتماعی نشان می دهد که مسافران از طریق پنجره های واگن های قطار تخلیه کردند، زیرا ده ها وسیله نقلیه نجات و تعدادی هلیکوپتر به زودی در صحنه تجمع کردند. امدادگران از نردبان برای رسیدن به افرادی که بالای قطار نشسته بودند استفاده کردند. یک محور خودرو در میان آوارهای پراکنده در طول مسیر بود.
امتراک شرکت ملی مسافربری ایالات متحده، اعلام کرد: قطار با ۲۴۳ مسافر و ۱۲ خدمه در نزدیکی مندون، میسوری، در ساعت ۱:۴۲ بعد از ظهر به وسیله نقلیه ای برخورد کرد. در حالیکه از لس آنجلس به سمت شرق به شیکاگو حرکت می کرده است.
جاستین دان سخنگوی گشت بزرگراه ایالت میسوری در یک کنفرانس خبری مرگ این افراد را تایید کرد.
وی گفت: این برخورد در یک گذرگاه کنترل نشده و بدون چراغ و علائم رخ داده است. اورژانس چاریتون گفت که حداقل ۵۰ نفر مجروح شدند.
جنیفر هومندی رئیس NTSB به خبرنگاران گفت: تیمی متشکل از ۱۶ محقق از هیئت ایمنی حمل و نقل ملی ایالات متحده (NTSB) در اوایل صبح سه شنبه در محل سقوط هواپیما قرار داشتند تا تحقیقاتی را آغاز کنند که سرویس دهی در آن خط را برای چند روز مسدود می کند.
هومندی گفت که هنوز برای حدس زدن در مورد علت یا سرعت قطار خیلی زود است و گفت که بازرسان از امتراک می پرسند که آیا قطار مجهز به دوربین رو به جلو، دوربین داخلی و ضبط کننده داده است یا خیر. یک گذرگاه محافظت نشده معمولاً دارای علائم توقف و بلوک های متقابل است و گفت که او می خواهد صحنه را بازرسی کند تا مشخص کند چه علائم ایمنی در محل وجود دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала