حمله نیروی هوافضای روسیه به انبار مهمات دریافتی از آمریکا در کرمنچوگ

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر حمله نیروی هوافضای روسیه به انبار مهمات دریافتی از آمریکا در کرمنچوگ
حمله نیروی هوافضای روسیه به انبار مهمات دریافتی از آمریکا در کرمنچوگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
دیروز، در کرمنچوگ، منطقه پولتاوا، نیروهای هوافضای روسیه به کارخانه ماشین آلات راهداری کرمنچوگ به سوله هایی با سلاح و مهمات دریافتی از ایالات متحده و کشورهای اروپایی حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در این خصوص اطلاع داد.
تسلیحات و مهمات متمرکز شده در آنجا برای ارسال به گروه اوکراینی در دونباس مورد اصابت قرار گرفت، انفجار مهمات ذخیره شده در آشیانه باعث آتش سوزی در یک مرکز خرید غیرفعال در مجاورت آن شد.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала