چگونه چاق نشوید، وقتی می خواهید وزن کم کنید

© Fotolia / YakobchukOlenaچگونه چاق نشوید، وقتی می خواهید وزن کم کنند
چگونه چاق نشوید، وقتی می خواهید وزن کم کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
میخائیل گینزبورگ متخصص تغذیه در روسیه در گزارشی می نویسد که افزایش اشتها بعد از قهوه می تواند منجر به پرخوری و افزایش وزن شود.
به گزارش اسپوتنیک، متخصص تغذیه در روسیه و مدیر مؤسسه تحقیقاتی رژیم شناسی و رژیم درمانی سامارا، میخائیل گینزبورگ، گفت: چگونه با تلاش برای کاهش وزن، سعی کنید نتیجه برعکس نگیرید و وزن اضافی پیدا نکنید.
فرآیندهای متابولیک در بدن تحت تأثیر عوامل مختلف می تواند سریعتر یا کندتر انجام شود. گینزبورگ خاطرنشان کرد: هنگام تلاش برای کاهش وزن، برخی از افراد انتظار دارند با افزایش سرعت متابولیسم خود به اثر مطلوب دست یابند. این پزشک افزود: در عین حال این تصور اشتباه وجود دارد که برخی از غذاها باعث افزایش شدت متابولیسم می شوند.
این خوراکی های لاغری را نخورید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
این خوراکی های لاغری را نخورید
وی گفت: "مردم فکر می کنند که خوردن یک محصول خاص می تواند متابولیسم آنها را تسریع کند و سریعتر وزن کم کنند و برعکس، غذاهایی وجود دارند که سرعت آن را کاهش می دهند و سریعتر چاق می شوند. در واقع موضوع کاهش سرعت و افزایش سرعت متابلولیسم نیست. گینزبورگ هشدار داد که متابولیسم با غذا خوردن غیرعلمی است، که اینطور کار می کند.
به گفته وی، قهوه و ادویه ها می توانند مصرف انرژی را در بدن افزایش دهند. اما در عین حال، این محصولات "جادویی" که متابولیسم را تسریع می کنند، اشتها را نیز تشدید می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала