ماجرای اهدای ۶۰ جهیزیه و پژوپارس به زوج‌های نیازمند خوزستانی +ویدئو، عکس

© Fotolia / Yakimenkoantonمهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت
مهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
خیرین خوزستانی با اهدای ۶۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند آنها را راهی خانه بخت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان اینکه فردی خیّر، به نام جواد شحیطات علاوه خرید جهیزیه کامل ۶۰ زوج جوان، به هر زوج یک دستگاه پژو پارس نیز هدیه داده، منتشر شده است که این خبر به صورت گسترده بازتاب داشت.
جواد شحیطات ضمن رد چنین ادعایی در یک گفتگوی خبری، در این رابطه عنوان کرد: «چندین خیّر زیر نظر موسسه خیریه آبشار مبالغی جهت کمک به زوج‌های جوان جمع‌آوری کردند. پس از جمع شدن مبالغ مورد نظر هزینه خرید ۶۰ جهیزیه برای ۶۰ زوج جوان فراهم شد. اما خرید ۶۰ دستگاه پژو پارس صفر کیلومتر برای هر کدام از زوج‌ها به عنوان کادو به هیچ عنوان صحت ندارد.»
این خیّر اهل شیبان با تاکید بر اینکه هر کدام از خیّرین بخشی از هزینه‌های مراسم عروسی زوج‌های جوان را تقبل کردند، گفت: «این فیلم زمان تحویل جهیزیه به زوج‌ها گرفته شد و بنده در کنار محل برگزاری مراسم بودم و اطلاع ندارم چه کسی فیلم را منتشر کرده و به اشتباه عنوان کرد خرید همه‌ی این جهیزیه‌ها فقط کار من بوده است.»
وی همچنین در تکمیل توضیحاتش گفت: «خودروهای تزئین شده‌ای که در فیلم نشان داده می‌شوند مربوط به ماشین عروس زوج‌ها بوده که تزئین آنها به عهده خیّرین بود. و در واقع عده زیادی از خیّرین در این امر خیر سهیم هستند و درست نیست کار خوب دیگران فقط به نام بنده مصادره شود.»
کاربران بسیار زیادی به این خبر واکنش نشان دادند. بسیاری از این کاربران ضمن تحسین این خیّر و سایر خیّرینی که در این امر خیر سهیم بودند عنوان می‌کنند بسیار زیبا است که اگر شخصی توانایی مالی مناسبی دارد به نیازمندان اطراف خود کمک کند. برخی از این کاربران عنوان می‌کنند مهم نیست آنها این پول و سرمایه را از کجا آورده‌اند مهم این است که دل بزرگی دارند و در امور خیر گام برمی‌دارند.
جدا از کامنت‌های تشکر و قدرانی کاربران در صفحات اجتماعی، بسیاری از کاربران نیز تقاضا دارند که به آنها نیز کمک شود و مشکلات خود را در صفحات اجتماعی بازگو می‌کنند تا شاید خیّری نیز دست آنها را بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала