کنگره آمریکا: بایدن به دلیل دروغگویی درباره روسیه بی اعتبار شده است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر کنگره آمریکا: بایدن به دلیل دروغگویی درباره روسیه بی اعتبار شده است
کنگره آمریکا: بایدن به دلیل دروغگویی درباره روسیه بی اعتبار شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.06.2022
اشتراک
نماینده کنگره آمریکا بیان کرد: بایدن اعتماد مردم آمریکا را به دلیل دروغ‌ های مربوط به روسیه از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، مایک والتز نماینده کنگره در مصاحبه با نیوزمکس بیان کرد: شهروندان ایالات متحده داستان های جو بایدن رئیس کاخ سفید را باور نمی کنند که روسیه تورم بالایی را در این کشور برانگیخته است.
به گفته این سیاستمدار، استراتژی دموکرات‌ها مقصر دانستن ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه و دونالد ترامپ رهبر سابق آمریکا، جمهوری‌ خواهان و کل مردم است، اگر فقط از خود در قبال بحران اقتصادی در کشور مبرا باشند.
والتز به تمسخر گفت: آمریکایی ها سال گذشته می توانستند با پول خود کالاهای بسیار بیشتری بخرند تا امسال. اکنون استاندارد زندگی آنها در حال کاهش است. با این حال همه مقصر هستند به جز دموکرات ها.
پیشتر بایدن تورم در ایالات متحده را "افزایش قیمت ها توسط پوتین" خوانده و روندهای منفی در اقتصاد این ایالت را با بحران اوکراین مرتبط کرده بود.
رئیس جمهور روسیه در توضیح سخنان خود خاطرنشان کرد که چنین اظهاراتی برای افرادی طراحی شده است که سواد خواندن و نوشتن ندارند. پوتین یادآور شد که مشکلات مربوط به غذا و سوخت نتیجه اشتباهات سیستماتیک دولت واشنگتن و بوروکراسی اروپایی است.
ایالات متحده چندین ماه است که شاهد افزایش هزینه های زندگی بوده است و نرخ تورم به ۸.۵ درصد رسیده است که رکورد چهل ساله را شکسته است. همچنین قیمت بنزین به بالای پنج دلار در هر گالن رسیده است، در حالیکه یک سال پیش می شد این میزان با سه دلار خریداری میشد. تلاش مقامات آمریکایی برای مقاومت در برابر فقیر شدن جمعیت نتایج ملموسی به همراه نداشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала