خوردن پماد برای تایید موثر بودن آن در تلویزیون ایران +ویدئو

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Сезонный рост заболеваемости гриппом и ОРВИ в России
Сезонный рост заболеваемости гриппом и ОРВИ в России - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
در یکی از برنامه‌های شبکه یک سیما، مهمان برنامه پمادی را که خود برای درمان زخم‌های دیابت و سوختگی اختراع کرده بود، خورد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی مربوط به خوردن پمادی که مخترع آن، پماد را برای درمان زخم‌های دیابت و سوختگی اختراع و معرفی کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و سوژه کاربران در دنیای مجازی شده است.
مخترع پماد درمان زخم‌های دیابت و سوختگی که مهمان یکی از برنامه‌هایی که از شبکه اول صداوسیمای ایران پخش می‌شود، پمادی که خود اختراع کرده بود را خورد و گفت: «پوست شما این پماد را دفع نمی‌کند پس پماد می‌تواند به صورت خوراکی و بدون عوارض خورده شود.»
استدلال این مخترع که اکنون سوژه کاربران شده است این بود که هر پماد و دارو فقط زمانی می‌تواند برای رفع زخم و درد موثر باشد که بتوان آن را خورد؛ اما چنین ادعایی تاکنون از سوی هیچ‌ یک از منابع موثق علمی و پزشکی تایید نشده است.
کاربران با کنایه و طنز عنوان می‌کنند که این فرد احتمالا شکلات به جای پماد خورده و تظاهر به خوردن پماد می‌کند؛ اما باز خدا را شکر که مهمان برنامه در تکمیل توضیحات مربوط به این پماد آن را به شکل دیگری در رسانه‌ی ملی مطرح نکرد. بسیاری از کاربران نیز با عصبانیت عنوان می‌کنند در رسانه‌ای که مدت‌هاست مردم به خاطر غوام فریبی و دروغ‌های آشکار مخاطب آن نیستند باید هم چنین مهمان و کارشناسی حضور پیدا کند.
و جای تاسف دارد که بار دیگر برای فروش و تبلیغات یک محصول بی‌کیفیت و بدون استاندارد همچون کرم حلزون، تلویزیون ملی ایران از آن حمایت می‌کند و این چرندیات را پخش می‌کند.‌ کاربرانی نیز با استدلال‌های پزشکی خلاف صحبت‌های این فرد او را فردی بی‌سواد خطاب کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала