این افراد هرگز آناناس نخورند

© Photo / Pixabay / BeataKamاین افراد هرگز آناناس نخورند
این افراد هرگز آناناس نخورند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
سولوماتینا متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که افراد مبتلا به بیماری های معده و روده باید آناناس را کنار بگذارند.
به گزارش اسپوتنیک، النا سولوماتینا، متخصص تغذیه در روسیه گفت که چه کسی باید خوردن آناناس را متوقف کند.
به گفته این متخصص در روسیه، آناناس میوه بسیار مفیدی است که به سیستم ایمنی بدن کمک می کند و بر میکرو فلورا تأثیر مثبت می گذارد. حاوی ویتامین C، پتاسیم و آنزیم بروملین است که به تجزیه پروتئین ها کمک می کند.
علیرغم اینکه آناناس تأثیر مثبتی بر عضلات، رباط ها، رگ های خونی، پوست، سیستم ایمنی و عصبی دارد و همچنین به دفع مایعات اضافی از بدن کمک می کند، باید با احتیاط آناناس را خورد.
جلوگیری از پیری پوست با ۶ خوراکی طبیعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
اثر شگفت‌انگیز میوه لاکچری در رفع بیماری‌‍ قلبی +ویدئو، عکس
آناناس را در مرحله حاد افراد مبتلا به بیماری‌های گوارشی که با اسیدیته بالا مشخص می‌شود (زخم، گاستریت، کولیت و غیره) نباید مصرف کنند. بهتر است در صورت عدم تحمل به این مواد اسیدی،و یا داشتن آلرژی از خوردن آناناس خودداری کنند. مصرف آناناس برای دیابتی‌ها توصیه می‌شود اما دیابتی ها نباید آناناس های خیلی شیرین را نخورید. اما به مقدار کم – خوردن اناناس کاملاً ممکن است.
این متخصص همچنین توصیه کرد بعد از خوردن آناناس، دهان خود را با آب بشویید، زیرا بسیاری از افراد شروع به آلرژی و گاز گرفتن گرفتن لب های خود از این میوه می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала